Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I'm Not Cool

Hej!

Tydzień temu zapowiadałam, że dzisiejszy post będzie poświęcony artykułom z Y/Project Tribute.
Cieszę się bardzo, że Tribute w końcu wróciły na stardoll.
Brakowało mi ich jeśli mam być szczera, chyba nawet bardziej niż normalnej limitowanej.


Jeśli chodzi o samą kolekcję, to tak jak w przypadku Schiaparelli Tribute wykupiłam wszystko, poza męskimi artykułami w sumie.
Ubrania z tego sklepu wydają się naprawdę ciekawe i można stworzyć z nimi świetne stylizacje.
Totalnym must have dla mnie z całego sklepu są buty kopytka i jeansy! Są prześliczne!

Dajcie znać co Wy sądzicie o tym tribute i o moich dzisiejszych propozycjach : )



Stylizacja nr 1
Okulary Velvet Orchid | Sweterek Limited Edition | Top Limited Edition | Pasek Nelly.com |
Torebka Special Offer | Jeansy Inspired by: Y/Project  | Klapki Vinyl

Stylizacja nr 2
Beret It Girls | Okulary Young Hollywood | Top Vinyl | Koszula Vinyl | Rajstopy Original Future |
Zegarek Couture Tribute | Torebka Inspired by: Y/Project  | Buty 
Inspired by: Y/Project



9 komentarzy:

  1. nie podobają mi się te Tribute,wgl nie mój styl....niestety stylizacje również nie przypadły mi do gustu :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. W sklepach znalazłam coś dla siebie, z Y/Project najbardziej kupiła mnie kremowa koszula z postrzępionymi rękawami.
    Bardzo podoba mi się Twoja pierwsza stylizacja, miód na moje serce ta kolorystyka. W drugiej nie przekonały mnie te rajstopy - wolałabym klasycznie dżinsy, bo do górnej połowy stylizacja to bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna – zmieniłabym tylko torebkę, bo tej akurat nie lubię i moim zdaniem niezbyt ładnie jest wykonana.
    Druga stylizacja też mi się nawet podoba, ale buty kopytka są dla mnie koszmarne, więc gdyby je zmienić, byłoby idealnie. Fajnie wyglądają te rajstopy, to raczej ciężka rzecz do wystylizowania, super, że Ci się udało pokazać ich potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie mi się bardzo podobają!
    Kolekcje fajne, ale nie wszystko zamierzam kupić. Te buty nie są w moim stylu totalnie.
    P.S Kocham tą piosenkę xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza totalnie mój klimat ostatnio! Druga poprawna
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza to totalny sztos!

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow! świetne stylizacje, obie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te kolory i to jak te stylizacje świetnie wyglądają obok siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. No zazdroszcze tego fioletowego zestawu z LE :D obie stylizacje fajnie wygladaja, ale pierwsza bardziej mi sie podoba :) mega uroczo!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!