Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
roses


 

6 komentarzy:

  1. Ponownie nie mój styl, zniekształcona sylwetka doll :( kolorystycznie całkiem fajnie
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się tym razem, za dużo tu dodatków w okolicach głowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie podoba mi się ta stylizacja,odnoszę wrażenie że doll straciła sylwetkę,poza tym ta róża co znaduje się z tyłu głowy to wygląda to dziwnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem po co ten kwietnik na glowie haha faktycznie proporcje sa zaburzone :/ poszedłbym w kierunki czegos bardziej wiosennego i delikatengo. Ten plaszczyk ma potencjal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się całkiem podoba ta opaska, ale reszta nie bardzo. Nie lubię tych spodni ani koszuli(?)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się podoba, ale dobór dodatków już nie :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!