Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wiosna w końcu nadejdzie, tak samo i szczęście. Spokojnie. Życie stanie się cieplejsze.

 


Witajcie kochani!

Już doczekać się nie mogę kiedy w końcu zrobi się cieplej. Tymczasem widzę, ze właśnie pada śnieg.. Serio ;p  Chciałabym Wam coś tu napisać, ale jestem ostatnio strasznie zmęczona a moja wena wyparowała totalnie. Chyba potrzebuje krótkiej przerwy od rysowania, stardolla i wszystkiego... Najbardziej chyba jednak potrzebuje słońca. No nic, dajcie znać co tam u Was i oczywiście jak podoba się Wam aranżacja. 


5 komentarzy:

  1. Jak zielono w tym pokoju! Uwielbiam roślinność w domu :D
    Też potrzebuję słonka i wyższej temperatury za oknem... może już za niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham rośliny doniczkowe- mam ich w domu jakieś 18 :D Super wnętrze.
    Ja najbardziej potrzebuje urlopu na jakimś zadupiu, bo jakakolwiek myśl o mojej pracy sprawia że mam dość wszystkiego, tyle mam spraw na głowie.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie wnetrza z roslinami, ale w domu nie mam ich za wiele. Zamiast malych doniczkowych wole te duze. O, ja tez jestem ostatnio taki wyczerpany! A na taka przerwe licze juz od roku, chetnie bym gdzies sie wybrał sam, ale nie ma jak :((( w aranzacji najbardziej przypadly mi do gustu kacik ze stolem i ten z hustawka - swietny pomysl z jej dodaniem :) uwazam rowniez za dobry wybor zielone wazoniki w roznych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja walczę z pracą licencjacką. Muszę coś napisać na wtorek i nadal jestem w czterech literach, a weny brak...
    Wnętrze naprawdę bardzo ładne, lubię takie kolory w pokoju.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!