Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
o jejku jejku... #trash vol. 2

Ughhhh.....
    Napisałem już ten post wcześniej i nawet go zaplanowałem, ale zrobiłem to czego ja nigdy pod żadnym pozorem robić nie mogę... Przeczytałem swój post i oczywiście nic mi się już nie zgadzało. Wracam do starej stardollowej normalności, siedzę w nocy i piszę post zamiast spać. Jestem strasznie zajętym człowiekiem ostatnio, jeżdżę na zakupy, maluję ściany, biegam po aptekach i nawet zrobiłem sobie kolejne tatuaże, a tak mnie teraz swędzą, że zwariuję, a nie chcę sobie znowu czegoś zepsuć:( Blogger nie chce ze mną współpracować, ale myślę, że admini ostatnio otworzyli moje 100 tysięcy wiadomości, bo już drugie "moje" Tribute się pojawiło... Moja obsesja, coś czego chciałem od zawsze: Y/Project- proszę państwa! Szok! Ja tutaj czekam na jakiegoś słabego Diora, Balmain czy nawet gorzej Off-White/Balenciaga, a tutaj takie miłe zaskoczenie:) Jeśli to te moje wiadomości to następny będzie Margiela, Versace i Mugler. 
    Taka poboczna informacja dla wszystkich hejterów, bo widziałem wiele osób narzekających na słabe Tribute w tym sezonie.... Przypomnę Wam, że zamiast zeszłorocznych dostaliśmy recolory w Vinyl i It Girls, a nawet przekolorowane LE... 
    Ogólnie czekam jeszcze nadal na Young Hollywood ze Złotych Globów, ale raczej nic takiego nie będzie:( Szkoda, bo w zeszły piątek tak czekałem aż się Voile doczekałem. 
+Admini wczoraj dodali jakiś "próbny" artykuł z LE Decor, więc może w piątek dostaniemy limitowane meble.

    Cała kolekcja składała się chyba z 23 artykułów dla damskich lalek, ja kupiłem oczywiście wszystkie, ale dla Was wybrałem Top 8. Domyślam się, że ta kolekcja nie jest dla wszystkich, ale powiem Wam, że nawet najdziwniejsze artykuły tej marki można w prosty i przystępny sposób "zwyczajnie" wystylizować. Każdy przedziwny artykuł w połączeniu z basicową podstawią stworzy coś urokliwego;) Nie lękajcie się! 
    Połączenie płaszcza i dresowej bluzy, nie wiem kto i jak na to wpadł, no i jak ktoś to rozłożył i złożył, ale skończyło się to całkiem ciekawie. To jeden z tych artykułów, który możecie kupić dla sztuki, ubierzcie to na manekin i postawcie obok ciałopodobnych artykułów z poprzedniego Tribute, będzie ciekawa wystawka. Biała koszula, prawie biała, jasna... Wiecie o co mi chodzi, jasna koszula jest podobno podstawą i każdy musi taką mieć. Po co kupować jakąś nudną i mdłą, jeśli możecie mieć coś na wyższym poziomie, z czarną spódnicą i szpilkami, można w niej iść nawet na rozmowę o pracę (może to dlatego mnie nigdy nigdzie nie zatrudniają, bo ja właśnie tak "ciekawie" ubrany chodzę na te rozmowy). Rockowa koszulka, nawet Hard Rockowa koszulka, kto i jak (bardzo częste pytanie w kontekście tej marki) wpadł na pomysł, żeby przyłożyć do siebie zniszczoną koszulkę i przywiązać ją do siebie sznurowadłami. Chciałbym zobaczyć tą koszulkę z długą czarną balową spódnicą i piękną diamentową biżuterią na Oscarach, to było by tak niestosowne i ikoniczne. Brakuje mi czerwonych dywanów, mam dość tragicznych selfie gwiazd z domowych kanap i wręczania nagród online, koszmar! Kolczyki powinien kupić każdy, więc nie będę ich tutaj dodawać, ale torebka i buty musiały się tutaj pojawić. Buty kopytka, coś jak Tabi, ale nie do końca... Skoro wpuszczam szatana do swojego serca przez ofiarę krwi i okaleczanie się to czemu miałbym nie używać butów kopytek. A torebki Y/Project nie dostają wystarczająco dużo uwagi, na jaką zasługują, popatrzcie na to, torebka akordeon- można ją zmniejszyć, zwiększyć, założyć jak się chce, powiem to znowu, to wyższy poziom. Jeans to ulubiony materiał Glenna Martensa (idk czy dobrze to napisałem i odmieniłem), a jeansowe spodnie to najsłynniejszcze dzieło Y/Project. W kolekcji Tribute mamy do wyboru kilka różnych par, ale ja wybieram te takie najbardziej znane, czyli te z mnóstwem zagięć, podgięć i zakładek oraz te z wbudowanymi janties, czyli te z jeansowymi majtkami oraz paskiem przy pięcie (nie mogę sobie przypomnieć jak to się nazywa, napiszcie mi w komentarzu proszę). Ostatni jest "męski" płaszcz, ale ja absolutnie nie wierzę w płeć ubrań, to już jest totalna absolutna dekonstrukcja i awangarda, możecie pod niego nic nie zakładać i zrobić komuś niespodziankę;)

    Cały tydzień oczekiwania na Young Hollywood ze Złotych Globów, a tutaj admini prezentują nam Voile... Kolejna marka niezwykle zużyta i nadużyta w 2020 :( W środę Callie's Picks i to Decor, tak jak już w komentarzu pod ostatnim postem napisałem, nie będę polecać Wam zakupu Pingwinów z Madagaskaru, ale wiem, że nawet dużo ludzi się ucieszyło z tych zwierzątek.. Ja jestem bardziej Fashion! na stardoll. Zakupy w Voile zrobiłem specjalnie pod post i już żałuję, ale widziałem, że dużo ludzi było zachwyconych tą kolekcją, nie wiem co w tym widzicie, ale cieszę się Waszym szczęściem:) 
Zacznę od dwóch artykułów z JetSet, bo dla mnie ta kolekcja była najlepszą w ostatnich tygodniach w kategorii sieciówek. Podoba mi się wzór półnagich ludzkich rzeźb i i ciekawe kolory, szkoda, że nie jest trochę bardziej prześwitująca, no i coś z jej kształtem jest nie tak, ale ogólnie widzę potencjał. Sweterek jeansowy inspirowany Chanel, byłoby pięknie, ale tak zacina mi wszystko, że mam ochotę go zutylizować :| Admini muszą z tym coś zrobić, bo coraz więcej takich artykułów się pojawia, a po co kupować coś co nie działa . Ze starszych kolekcji wróciłem do Mr. i spodobała mi się ta campowa torebka, to chyba JW Anderson, ale wiem, że Moschino też coś takiego miało. Coś się ze mną dzieje, bo ja nienawidzę brązu i niebieskiego, a coraz więcej go ostatnio na stardoll kupuję... Dziwne. 
Przechodząc do Voile, mamy 5 miejsc, a 4 artykuły... Gdybym miał wybrać jeden element z kolekcji, który miałbym kupić/wybrać jest to zdecydowanie różowy gorset, zawsze kochałem gorsety i zawsze mi ich na stardoll brakowało, dlatego też tak bardzo chciałbym Vivienne Westwood Tribute- to marka sławna z cudownych gorsetowych ubrań. Wykonanie jest takie mehhhh, ale ma ładny kolor i kształt. Rękawiczki- kocham rękawiczki, pasują do wszystkiego i dodają takiego wyrafinowanego klimatu, ewentualnie morderczego, a moje dłonie w zimie tak krwawią, że nie mogę bez nich wyjść z domu. Jeszcze czarna sukienka z piórami(?), prześwitujące, sexy i z pazurem- wszystko co gracze dziecięcej gry kochają najbardziej. Tak wgl to przypomniało mi się jak niektórzy byli oburzeni sklepem z bielizną na walentynki na stardoll, a ich lalki były wystylizowane na gwiazdy filmów dla dorosłych z papierosami w ustach... Ja nie rozumiem niektórych ludzi. Ostatnie są kolczyki, a w zasadzie kolczyk, który ja polecam kupić w ilości sztuk dwóch, bo lepiej mieć wybór i możliwość, raz zakładanie dwa, a za innym razem zakładacie tylko jeden. Lubię wielkie ciężkie kolczyki, ale denerwuje mnie jak są one połączone, a admini nie potrafią wyczuć, to co powinno być podwójne dodadzą pojedynczo, a to co ma być pojedyncze połączą w jakąś niebotyczną parę i wszyscy są tym przerażeni. 
    Miałem nic nie mówić o LE, bo wszystko już wyprzedane i był LookBook, ale muszę Wam pokazać takie moje Hity. Najważniejsze są Akcesoria! Zawsze! Biżuteria na usta- nie widziałem nic takiego od dawna, więc musiałem to mieć. Perłowa opaska- lubię perły, w prawdziwym życiu noszę je ostatnio cały czas i mam już chyba z 7 różnych naszyjników. Biżuteria z limitowanych sklepów jest zawsze najtańsza z całej dostawy, wszyscy ją najbardziej chcą i najłatwiej jest później na niej zarobić. Darmowa rada "biznesowa". Mój ulubiony rodzaj butów, a także ulubiony rodzaj butów Kim K, już tylko KK, a nie KKW, bo się rozwodzi, czyli jakie sprężynko-spirale, no i są bardzo bogato zdobione. Teraz ta mniej praktyczna część, czyli kwiatowy szal- lubię takie "inne" rzeczy. Gorset, brakuje mi gorsetów na stardoll, dlatego ucieszyłem się jak go zobaczyłem w spoilerach, podoba mi się jego kształt, ale nie wiem jak to będzie wyglądać na lalce, nie jestem pewien, czy to jak wygląda lalka pasuje do gorsetu... Kiedyś może się przekonam, mam nadzieję! Długa prześwitująca, jasna i urocza suknia, szkoda, że ma te paskudne majtki, wolałbym, żeby to była sama suknia, ale admini jak zwykle musieli zrobić swoje:( Czuję w niej taki klimat 2000 lat.. Britney, Cavali, kolczyki w pępku i czarno-białe pasma włosów- podoba mi się! Satynowa paskowa mini- droga jak na jednorazowy artykuł, ale właśnie do takich mam największą słabość. Czuję, że kowbojki i kapelusz + ta sukienka = look idealny. Jeszcze na koniec kurteczka, pierwszy artykuł który kupiłem i tak właściwie artykuł, który chciałem najbardziej, pewnie nigdy jej nie użyję, bo nawet nie wiem do czego, ale bardzo podoba mi się krótszy krój, podwójne guziki i ciekawy materiał. Ogólnie to kupiłem wszystko z kolekcji, szczerze nie wiem po co... Kiedyś miałem fun, bo miałem 300sd i musiałem wybrać to, co chcę najbardziej, a teraz klikam "kup wszystko" i nawet nie patrzę co w tej kolekcji jest:( 

16 komentarzy:

  1. Kolekcja Y/Project całkiem fajnie się prezentuje, zachwyciła mnie czarna torebka, biżuterię kupię, bo to biżu i rozmyślam nad resztą jeszcze. I to jest najlepsze w Tribute, że mogę zrobić na spokojnie zakupy i nie bać się, że zaraz ktoś mi zwinie ostatnią sztukę sprzed nosa...
    Voile mi się podoba, ale weszłam w posiadanie kolczyka i białej sukienki na razie, nie wiem czy coś jeszcze kupię.
    Co do LE... nie kupiłam wszystkiego, bo się zastanawiałam za długo xD Ale maxi sukienkę, szal i opaskę (z Twoich wyborów) mam - zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tribute to najlepszy rodzaj sklepów na stardoll, można robić zakupy przez około miesiąc, ceny są powiedzmy niskie, nie trzeba się bić, a później można jeszcze zarobić. Jakoś mi się nie widzi jakość tej białej sukienki, wygląda tak tępo i bez wyrazu, ale może to przez realną wersję Balmain, która też jakoś nie powalała. LE wyprzedało się bardzo szybko, gracze bardzo chcieli czegoś limitowanego i większość tak jak ja nawet nie patrzyła co kupuje, tylko brała, żeby nie zabrakło.

      Usuń
  2. Nie zdążyłam na LE i nic nie mam, ale jakoś nie żałuję.
    Nowe Tribute mi się podoba, zakochałam się w tych pozwijanych spodniach i "bluzokurtce". Kupię pewnie też koszulę.
    Voile nie w moim stylu, kupiłam tylko kozaki, które są przeboskie

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LE- szału nie ma, ale ceny w bazaarze pewnie będą kosmiczne:(
      Kozaki to tylko zmieniona wersja tych, które kiedyś były w Saint Laurent, tam był jakby koturn, a tutaj jest obcas. Sam je kupiłem, ale nie chcę tutaj za bardo dodawać artykułów które stardoll przekolorował albo lekko przerobił, raczej wybieram świeże artykuły.

      Usuń
    2. O, a ja nie wiedziałam nawet! :D
      Ale w sumie nie wierzę że je gdzieś znajdę więc zadowolę się tymi ;p

      Usuń
  3. Bardzo lubię te posty, cieszę się, że znowu napisałeś taką polecajkę. Mnie się bardzo podobają te nowe dostawy!
    Błagam, niech to będą te Twoje wiadomości, bo sama czekam na Versace!
    Jak dla mnie nowe tributy są mega uniwersalne i pozwalają zrobić fajny look niewielkim nakładem pracy. Kupiłam sporo ubrań, ale pewnie kupię wszystko, jeżeli przybędzie mi $$$. Dziwna rzecz – miałam 4,5k, a nagle mam… 300 sd :(
    Ja akurat się cieszę, że nie było kolekcji z Globów, bo nic nie irytuje mnie obecnie bardziej niż „Gambit Królowej” oraz Anya Taylor-Joy i jej wiecznie otwarta buzia (jak mnie drażni ten serial, nawet sobie nie wyobrażacie).
    A co do LE – ja nigdy nie miałam parcia na tę markę, ale kupiłam większość, bo jakoś tak wyszło. Też wolałabym tę sukienkę bez majtek, można byłoby wykorzystać ją w jakichś retro stylizacjach, a tak… kto widział Polę Negri w prześwitującej sukni i takich majciochach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju to nie jestem z tym sam ze ta aktorka tez mnie dziwnie zaczyna irytować. Serial widzialem, ale czy taki doskonały?

      Usuń
    2. Te polecajki, teoretycznie chciałbym dodawać regularnie, ale stardoll i blogger mi tego nie ułatwiają:(
      Modlę się o to Versace! Posiadanie większej sumy sd na koncie jest straszne, bo ja np tak mam, że jak mam więcej tracę czujność i wydaję, później budzę się, że sd się kończą i wydałem kilka tysięcy... ale jednak zawsze jest lepiej mieć, niż nie mieć.
      Serialu nie widziałem, bo te netflixowe hity raczej nigdy mi się nie podobają, no i przez polskie media i chwalenie polskiej supergwiazdy w tej produkcji- nie chcę nawet na to patrzeć. Anya- też nie mam pojęcia kto to jest, ale Dior i jej stylista nawet dobrze współpracują, podobały mi się jej 2 ostatnie custom looki. W następnym poście może zrobię taką wishlistę looków z sezonu nagrodowego.
      Po co komu majtki! litości!

      Usuń
  4. Z piwrwszej propozycji zastanawiam sie nad plaszczsm z bluza z Y project i jeansami z wycieciami. Kusi mnie tez meski brazowy plaszcz, chociaz czuje ze nie bedzie czesto zakladany. Torebki tez sa wartr uwagi, chociaz ja chyba wole klasyki. Nie wiem czy chce YH ze zlotych globow... moze diamentowa bizuteria gdyby byla, to zwrocilaby moja uwage. Kolekcja Voile średnio mi sie podoba... gorest jedynie fajny, kojarzy mi sie z Kylie Jenner i chyba sie nia zainspiruje :) dobrze ze mi przypomniales ze ten swter z the jet set to Chanel, ale ah. Ta kolekcja Chanel juz troche dawno temu byla xd z LE podoba mi sie wybrana przez Ciebie marynarka, swietny kroj chce cos takiego miec w realnej szafie :) w ogolw nie wiedziałem ze byla jaks bizuteria na usta tutaj:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja odpowiedz zawsze brzmi: Kupuj! ;)
      Niektóre ubrania kupuje się, żeby ozdobić szafę, nie żeby je nosić. Było kilka ładnych lookó, było też Valentino Couture w którym jestem zakochany. Nie mów mi o Kylie, nie lubię jej, ale wg mnie ten stardollowy gorset za dużo zasłania, ona woli mniej materiału. Tak, sweter to chanel, tylko na wybiegu miał jeszcze jakiegoś kwiata czerwonego, ale dobrze, że admini go nie dodali.

      Usuń
    2. To chyba mam pare pokazow do nadrobienia 🙊 zamiast plaszvza w szafie znalazly sie skinny jeans z y project xd jak dla mnie jest on bardzo w jej stylu, w ogole jak na stardoll to duzo odslania! 😅 kwiat mogliby dac, malo takich dodatkow na sd - oczywiscie osobno :) Chyba Ola Rudnicka cos takiego wtedy prezentowała :)

      Usuń
  5. Te posty są naprawdę genialne! Mam nadzieje ze będziesz je pisał dalej! Je jestem beznadziejna w pisaniu :/ co do nowego tribute tez jestem mega zaskoczona wyborem marki i rzeczami, praktycznie wszystko mi się spodobało i trafiło do mojej szafy. O już doczekać się nie mogę poniedziałku i kolejnej marki. Fajnie ze dajesz info o możliwości pojawiania się LE decor - oby! Czekam z utęsknieniem na nowe meble. Z dostawy Le również kupiłam większość rzeczy z twojego polecenia. Co do innych dostaw to raczej nie były spektakularne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie przesadzajmy, to nie jest żaden wybitny ani nawet dobry tekst. Wszyscy są zaskoczeni, admini jeśli chodzi o tributy, wyszli ze swojej strefy komfortu i na razie dobrze to wychodzi. Ja tam mebli nie lubię, więc średnio mi się to widzi, ale czasem jakieś pojedyncze ubrania się pojawiały, więc może coś bym kupił:)

      Usuń
  6. kompletnie nie w moim stylu te nowe Tribute,dla mnie te ciuchy są brzydkie....tak na prawdę kupiłam tylko pasek,co do Voile to mi spodobały się zupełnie inne rzeczy,mowa tu o kozakach,szpilkach z futerkiem,niebieskich sandałkach,niebieskiej sukience (problem jest tylko taki że gdy chcę ją przymierzyć na doll to wgl się nie pokazuje,z kozakami mam tak samo-czy tylko ja mam ten problem??)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Rozumiem, te Tribute są dość specyficzne i nie dla każdego, ale dobrze, że są i że admini w końcu coś robią.
      Co do tego problemu, to kozaki kupiłem i w apartmancie zachowują się normalnie, ale faktycznie dużo ludzi na Facebooku pisało, że niektóre artykuły nie pojawiają się gdy chce się przymierzyć, więc to nie tylko u ciebie, może admini za jakiś czas to naprawią.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!