Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Martw się, co inni ludzie o tobie myślą, a zawsze będziesz ich więźniem.

 


Hej i czołem!
Jak Wam minął tydzień. Mi naprawdę szybko! A dziś i jutro pracuje ;p A Wy jakie macie plany? Ja w związku z tym że i tak siedzę w pracy zabieram się za oglądanie na Netflixie nowego sezonu o Formule 1. Ktoś ogląda F1? Czy tylko ja jestem fanką? ;p 
Dziś przygotowałam dla Was aranżację biura. Gdzieś widziałam coś w podobnym stylu i zakochałam się! A jak wiecie ostatnio mam fazę na roślinki, więc to wnętrze musiało powstać. Myślę, że prezentuje się naprawdę super! A jak Wam się podoba? 


9 komentarzy:

  1. U mnie również szybko minął tydzień, jeszcze mnie rozłożyło przeziębienie więc "fantastycznie"...
    Ja jestem team MotoGP jeśli chodzi o sporty moto :D
    W takiej pracowni na pewno dobrze się pracuje, chciałabym taką mieć w swoim mieszkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzac na to wnetrze coraz bardziej brakuje mi zieleni, czekam na wiosne :) kazdy tydzien zapieprza, ja tez zapieprzam i w sumie na nic nie mam czasu 🥵

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wnętrze :) ja dzisiaj miałam wolne,a jutro do pracy śmigam...ogólnie nie mam czasu na oglądanie ani filmów ani seriali :(

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelkowa zieleń według mnie rządzi we wnętrzach! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!
    Moje mieszkanie niedługo zamieni się w dżunglę bo mi odbiło i zaczęłam kupować pełno roślinek xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie!
    A kiedy wyniki konkursu na stylizację z LE? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!