Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lip & Hip
Hej!

Zazwyczaj co tydzień staram się szukać inspiracji do swoich stylizacji, ponieważ bardzo lubię inspirować się obecnymi trendami w swoich lookach, natomiast tym razem postanowiłam wykorzystać swoje ostatnie outfity, które stworzyłam dla swojej doll.

Na stardoll i w realu uwielbiam komplety, więc stwierdziłam, że tym razem muszę stworzyć z nimi post.
Co prawda artykuły z pierwszej stylizacji nie są kompletem, jednak tak bardzo pasowały mi do siebie, że postanowiłam je połączyć.
Co sądzicie o kompletach? Kupujecie je na stardoll albo w realu? : )
Stylizacja nr 1
Okulary It Girls | Blazer Stardoll Feat. | Pasek Apres Ski | Spódniczka Subcouture | Torebka Vinyl
 | Sandałki Vinyl |

Stylizacja nr 2
Blazer The Jet Set | Top Nelly.com | Pasek Apres Ski | Bermudy The Jet Set | Torebka Antidote 
| Sandałki Limited Edition |

Jak zwykle, dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : )

PS
Jeśli jeszcze nie wysłaliście swojej pracy konkursowej, możecie zrobić to tylko do dzisiaj (23:59) tutaj : )

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam komplety! Więcej ich mam w prawdziwym życiu, ale na Stardoll też coś tam się znajdzie. Pierwsza stylizacja jest piękna! W drugiej nie podobają mi się spodenki – bardzo nie lubię tego fasonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię komplety, marzy mi się taki garniturowy zestawik w jakimś niecodziennym kolorze.
    Druga stylizacja podoba mi się bardziej, bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciałabym znaleźć coś takiego dla siebie: ( dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Na stardoll komplety ladnie wygladaja, w sklepach tez, ale na mnie juz nie 😂 jej wydawalo mi sie ze pierwsza stylizacja to po prostu marynarka ;) dobry wybor dodatkow, tak jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Zawsze mam problem z dodatkami haha

      Usuń
  4. Niektóre Twoje stylizacje są niby minimalistyczne, a wyglądają jak milion dolarów.. Nie potrafię wybrać, obie są piękne. Zgadzam się z Pomeranian, że wybór dodatków jest tutaj bardzo trafiony, komplety lubię, ale nie mam ich jakoś dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Akurat taki mam styl, lubię minimalistyczne stylizacje : D

      Usuń
  5. Fajne stylizacje, obie mi się podobają. Fryzurka po lewej to cudo ♥
    Ja w realu mam tylko jeden komplet, ale bardzo go lubię

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. obie stylizacje sa bardzo ładne :) w sumie nie umiem wybrać lepszej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że w pierwszej stylizacji postanowilas zlaczyc ze soba te dwie tzeczy, bo naprawde dobrze to ze soba wyglada. Obie stylizacje fajne i schludne. Bardzo mi się podobają.
    Co do kompletów to lubie bardzo jednak sama takiego nie posiadam :<
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje mi się podobają, ale moją faworytką jest 1 - zdecydowanie przemawia do mnie to połączenie :) W prawdziwym życiu noszę komplety ale raczej sama je nazywam kompletami niż kupuje w takiej wersji :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!