Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
22., 23., 24.
Nieświadomie powstał post poświęcony plisowanym artykułom... Serio, to nie było zamierzone i dopiero teraz zauważyłem, że każdy z trzech poniższych looków na w sobie coś plisowanego (powiedzmy, że to ostatnie coś na spódnicy też się zalicza). Dzisiaj też licznik pokazuje 20 perukę! Tak! To już 20, zacząłem dodawać posty z perukami trochę ponad miesiąc temu... a tu już tyle!

Zacznijmy od połączenia Y/Project z inspiracją Vivienne Westwood i peruką, którą wcześniej widzieliście na Jezusie<3 Niby tylko kilka elementów, a dużo się dzieje. 
Kolczyki 2x StarDesign Sepsis | Łańcuch Monster High Freaky Fusion | Sukienka Limited Edition, Dolce&Gabbana Tribute, Stardesign GirlEwelina | Torebka Limited Edition | Skarpetki Nelly.com | Platformy Museum Mile

Teraz "męska" peruka (ja nie wierzę w takie głupoty jak ubrania, fryzury, cokolwiek przypisanego do jakiejś płci) i pasujący do niej sweter, którego fenomenu i popularności... i wysokiej ceny w bazarze nadal nie rozumiem. Plisowana spódnica i dodatki Gucci. Lekko, zwiewnie i na temat. 
Kolczyki Epiphany | Szal PPQ | Sweter Limited Edition | Pasek Gucci Tribute | Torebka Limited Edition | Spódnica Young Hollywood | Buty Vinyl

Na koniec nuda, ale w jaskrawych kolorach. Muszelki, falbanki, kolory i ogólnie morskie klimaty w połączeniu z prostą ciemną peruką Ata. Wydaje mi się, że kiedyś już coś podobnego było, ale podoba mi się i Wam to pokazuję.
Kolczyki 2x Epiphany | Naszyjnik Moschino Tribute | Bluzka Off-White Tribute | Spódnica Subcouture | Torebka Chanel Tribute | Buty Bonjour Bizou

Szybki post, szybkie stylki i szybkie wszystko, bo nie jestem teraz w domu, a miałem ochotę i pomysły, więc musiałem zaplanować post. 
Napiszcie co sądzicie, co się Wam podoba, jak tam peruki i ile Wy macie ich w swojej kolekcji (czy są to ogromne ilości idące w setki/dziesiątki czy macie kilka, a może nawet jedną lub żadnej)!
Upominek w postaci niespodzianki wędruje do: (zgłoś się w mojej księdze gości;))

10 komentarzy:

  1. Kurcze, druga stylizacja wygrała! Nieziemsko podoba mi się ten fiolet, no i fantastycznie wykorzystany sweterek! Swoją drogą udało mi się go nabyć w Bazaarku za śmieszne 44sd xD A co do włosków to jestem zdania, że jak komuś coś pasuje (lub jest przysłowiowo ładny) to zawsze będzie pięknie wyglądać :D
    Pierwsza stylizacja jest moim numerem dwa, ale bardzo blisko środkowej stylizacji. Bardzo podoba mi się jej kobiecość :D
    Trzecia stylizacja jest bardzo spójna, podoba mi się na jakie dodatki postawiłeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i trzecia to cudo 😍 A ta spódnica z ostatniej stylizacji to istna rewelacja! Chyba muszę na nią zapolować. Druga jest okej, bardzo podoba mi się ten sweterek. Ja mam tylko cztery peruki (albo pięć), ale noszę tylko jedną 😅 Ciężko mi upolować co ładnego, bo wszystko poza tą jedną sprawia, że moja lalka ma strasznie dużą głowę. Kupiłam kilka świetnych włosów, ale na mnie niestety brzydko wyglądają i jestem zmuszona je sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga i trzecia zdecydowanie są moimi faworytkami jeśli chodzi o ten post. W drugiej ta fioletowa peruka pięknie gra ze sweterkiem. W 3 połączenie błękitnej, zwiewnej bluzki i piaskowej spódnicy- cudowne, plus ten makijaż<3 Zgadzam się z Tobą w 100%, ubrania/ fryzury NIE mają płci, niech każdy wygląda tak ja mu się podoba, nie wiem jak ktoś dalej może mieć skojarzenia typu krótkie włosy= męska fryzura, ja chyba ostatni raz taką myśl miałam mając z 7 lat. Obecnie mam 14 peruk (2 z nich chcę sprzedać), może i mało, ale to dlatego, że zostawiam tylko te, w których moja doll mi się w 100% podoba. I tylko wtedy, kiedy wiem, że nigdy nie będę musiała się zmuszać, żeby ją założyć, bo np. była droga, wtedy wolę sprzedać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest naprawde wyjatkowa! Doskonale udalo Ci sie oddac styl Vivienne Westwood :) w drugiej stylizacji troche przeszkadzaja mi czarne dodatki. Reszta dobrze sie prezentuje. Sweterek jest dobrze wykonany, ma ladny kroj i kolor. Poza tym to LE. Ah i jeszcze projekt Alessandry Rich, ktory miala na sobie Kendall Jenner! Nie dziwie sie ze gwiazdy pokochaly te markę! W trzeciej stylizacji doceniam wykorzystanie tego naszyjnika, mialem go kiedys i nie wiedzialem z czym go polaczyc. Podoba mi sie wybor kolorow, kroje niestety nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, co do wlosow! Najbardziej podoba mi sie ostatnia peruka. Druga ma ladny kolor, ale niw przepadam za taka grzywka. Pierwsza niby taka gwiazdorska a niby robi duze czolo. Ja mam chyba 5 peruk ale ciagle nosze ten jeden kucyk. Bardzo go lubie, do wszystkiego mi pasuje :D

      Usuń
  5. Stylizacje są totalnie krejzi i nie w moim stylu, może gdybym interesowała się modą w takim stopniu co Ty byłabym w stanie wychwycić te wybiegowe inspiracje i coś o nich napisać :D Jeżeli mam wybrać swoją faworytkę zdecydowanie najbardziej odpowiada mi ta "nudna" 3 :D lubię taki morski vibe i chyba już to kiedyś pisałam :) Co do tych nieszczęsnych peruk to u mnie przemiał, kupuje później sprzedaje, a następnie żałuje, że sprzedałam. Zawsze mam kilka w moim BP ale zazwyczaj nie na długo. Wig z 1 stylki jest cudny i muszę też go kupić, ale boje się, że cena mnie zabije :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale są niesamowicie kreatywne i fajne kolorystycznie ;)
    Ja mam 34 peruki ale noszę jakieś 10 ;D Nigdy nie kupiłam żadnej powyżej 300 sd bo szkoda mi kasy

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja bardzo mi się podoba. Jestem zakochany w tej spódniczce! Wczoraj kupiłem 6 peruk... tak 6, a wciąż mam kilka z zeszłego tygodnia, których jeszcze na sobie nie miałem

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiejsze stylizacje są fenomenalne. Druga, pomimo faktycznie - wręcz fatalnego swetra, to coś cudownego. Ma fajną spódnice, fajna fryzurę, bardzo urokliwe dodatki...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!