Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chick
To już drugi mój dzisiejszy post, także zapraszam Was do poprzedniego jeśli jeszcze go nie widzieliście :)
*
Gdy zobaczyłam tę spódnicę od razu wpadł do głowy mi pomysł inspiracji kultową, skórzaną, ręcznie szytą spódnicą Magdy Butrym. Nie łatwo było coś takiego „odtworzyć”, nawet nie użyłabym tego słowa do określenia mojej wersji. Zdecydowanie brakuje mi więcej jej projektów na Stardoll. Kojarzę dwie sukienki, jedną czerwoną z LE, jedną kremową z WOTW, oraz nie jestem pewna trzeciej, niebieskiej. Wygląda jak projekt w stylu Magdy, lecz nie jestem pewna, nie mogłam znaleźć jej realnego odpowiednika. Może pomożecie? Co do samej Magdy Butrym, śmiało chyba mogę ją nazwać swoją ulubioną projektantką. Jestem pod ogromnym wrażeniem jej kreatywności i talentu. Każda kolekcja jest coraz lepsza moim zdaniem, a jej marka coraz szybciej się rozwija. Co roku Magda Butrym w trakcie każdego fashion weeku prezentuje w swoim paryskim showroomie swoje kolekcje wielkim ogólnoświatowym klientom ze świata mody, którzy chcą sprzedawać jej projekty w swoich sklepach. Myślę, że to ogromne wyróżnienie :)

Cały ten look kojarzy mi się z sylwetkami z ostatnich pokazów YSL, seksowne, czarne total look, z głębokimi trójkątnymi dekoltami, co myślicie?

W końcu udało mi się zdobyć tę perukę Aty! Uważam, że wygląda świetnie z tym czarnym makijażem oczu i pasuje do mojej doll. Całość uzupełniłam dużymi kolczykami kołami oraz pierścionkiem sygnowanymi logiem Diora.


Jak zwykle:
Jestem ciekawa Waszych opinii na temat tego looku :)
Podoba Wam się ta peruka?
Znacie Magdę Butrym? Lubicie jej projekty? Które najbardziej Wam się podobają?
Wiedzieliście jaką sławą cieszą się jej projekty?

*
Nadal z niecierpliwością czekam na Wasze stylizacje konkursowe z wykorzystaniem perełek z przedostatniej kolekcji Archive. Nagrody są zachęcające! Potrzebujecie więcej czasu?
Jeżeli będzie większe zainteresowanie to niedługo przygotuję konkurs z najnowszą dostawą :) 
Zachęcam do zapraszania do uczestnictwa swoich znajomych!

21 komentarzy:

  1. Niebieska sukienka jest wzorowana na tej z kolekcji off-white na jesień/zimę 2017. Nie dziwię się, że skojarzyła Ci się z projektami Butrym. Virgil jest znany z tego, że lubi się inspirować innymi projektantami :)

    Look bardzo mi się podoba. Osobiście lubię estetykę YSL, więc tutaj też mnie to kupiło. Dałbym może mocniejsze kolczyki, bo dopiero po przeczytaniu posta je zauważyłem xd Pomysł na spódnicę jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za odpowiedź! Dziękuję, miło widzieć Twój komentarz pod moim postem :) nie weźmiesz udziału w moim konkursie? A co myślisz o projektach Magdy Butrym?

      Usuń
    2. ta kolekcja archive jest tak brzydka, że nie mam pojęcia czy coś da się z tego zrobić. może spróbuję, ale to zobaczymy

      co do Magdy to lubię jej projekty. cieszę się też, że jej marka się rozwija i zyskuje popularność. nie śledzę jej zbyt uważnie, ale i tak jej kibicuję

      Usuń
    3. Kto jak kto, ale Ty nie podjąłbyś się wyzwania? Jeśli zgłosi się więcej osób to zrobię konkurs z tą najnowszą kolekcją, a te ciuszki są chyba korzystniejsze :) liczę na Ciebie!

      Usuń
  2. Projekty Magdy Butrym są bardzo ładne, ale nie na moją kieszeń (niestety). Miło byłoby zobaczyć na Stardoll coś od polskich projektantów. Stylizacja świetna! Uwielbiam takie eleganckie, kobiece i jednocześnie zmysłowe kreacje.
    Stylizację konkursową już wysłałam :) Świetnie się bawiłam przy jej tworzeniu, oby więcej takich konkursów. Zawsze wychodzę z założenia, że nie liczy się wygrana, a przede wszystkim możliwość kreatywnego spędzenia czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją także, niestety. Jednak za jakość się płaci, ale nie ukrywajmy za markę też. Wszystkie produkty high-endowych marek nie są warte swoich cen :) dziękuję! Widziałam Twój konkursowy look, jeden z kreatywniejszych moim zdaniem ;) Miło widzieć nową twarz na blogu, nawet dołączyłaś już do elity, gratulacje. Zachęcam do zaproszenia kilku znajomych do konkursu, jeśli zwiększy się zainteresowanie to zorganizuję kolejny konkurs, tym razem z najnowszą kolekcją Archive.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za miłe słowa 🌻 Z pewnością kogoś zaproszę, bo zadanie jest bardzo fajne.

      Usuń
  3. Jejku włosy + ten makijaż zakochałam się od kiedy tylko zobaczyłam twarz!!! Twoja doll w tym wydaniu wygląda najlepiej, stylizacja również mnie urzekła. Uwielbiam tego typu looki, a odwzorowanie spódnicy świetnie:) O Magdzie słyszałam kilka razy, natomiast nigdy jakoś bardziej nie zagłębiałam się w jej projekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba. Zachęcam do zapoznania się z jej projektami, są bardzo inspirujące.

      Usuń
  4. Właściwie gdyby czas został trochę wydłużony, może nawet ja wyslalabym coś do konkursu, skoro wracam z wczasów ;)

    Co do stylizacji - spódnica jest super. Zgrabnie wygląda na pewno na szczupłym ciałku, nie widziałam jej na realnej modelce, ale no... Tak zakładam.
    Lubię total looki, ten też mnie nie zawiódł, a Twoja lalka mi piękne włoski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas został wydłużony, liczę na Ciebie! Zachęcam też do zaproszenia znajomych, jeśli zwiększy się zainteresowanie to zorganizuję nowy konkurs, tym razem z najnowszą kolekcją Archive :)
      Dziękuję! Nie widziałaś gdyż jest to look inspirowany estetyką YSL, a nie konkretną stylizacją z wybiegu. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. świetna stylizacja :) bardzo mi się podoba ta spódnica :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czekam na Twoją pracę konkursową :)

      Usuń
  6. Podoba mi się ten look, włosy wyglądają super :D

    Jeśli chodzi o projektantów to ja żyję z daleka od tego, na niczym się nie znam :D Mój styl to to co mi się podoba i nie zwracam uwagi na to czy jest to aktualnie modne czy nie

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To chyba najlepsza postawa, ja ubieram to w czym czuję się komfortowo, nie wyobrażam sobie „przebrać” się.

      Usuń
  7. Podoba mi się! Bardzo lubię głębokie dekolty i chciałabym się przekonać do nich w realu, bo są nieziemskie. Jedynie drażni mnie makijaż oka - jak dla mnie jest za mocny, oko wydaje się bardzo malutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam! W realu trzeba dodatkowo podkleić materiał do ciała, żeby nie pokazać tego i owego haha. Dziękuję :)

      Usuń
  8. Nie jestem moze wielkim fanem Magdy Butrym, ale podziwam jej projekty. Na mnie najwieksze wrazenie robia projekty jej butow z krysztalkami. Swoje zgłoszenie juz wyslalem:) mi rowniez nieco stylizacja skojarzyla sie z estetyka YSL ❤ wyglada rewelacyjnie! Podoba mi sie pomysl na spodnice :) piekny pierscionek tak w ogole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jej buty są świetne. Miałam okazję obserwować jej pracę już o 2016 kiedy zaczynała dopiero projektować buty i z każdą kolekcją widać ogromny postęp! Dziękuję bardzo :) pierścionek to akurat część naszyjnika, brakuje mi projektów pierścionków ze stardesign:(

      Usuń
  9. Ale podoba mi sie ten look, jejuu. Pomysł by użyć kilku tych spódnic, genialny! Twoja doll prezentuje się bardzod dobrze
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!