Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #59

7 komentarzy:

  1. Super! Bardzo podoba mi się ta stylizacja, dekoracje są naprawdę dobrze dobrane. Nie jestem fanką tych włosów, ale tutaj pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardzo się podoba, a te motywy dekoracji idealnie pasują do całości. Makijaż jak zwykle przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi sie podoba to co jest pod plaszczem! Niby tylko ropzieta koszula i fioletowe spodnie, ale w polaczeniu z reszta wyglada to naprawde oryginalnie :) makijaz przepiękny! Zawsze podziwam ze tak starannie wychodzi Ci makijaz oka, mi nigdy na tym ksztalcie nic nie wychodzilo 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! A kolczyki to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, makijaż też świetny. Te włosy mi się tylko gryzą za bardzo hahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylka to dla mnie trochę woodstock 69' jest super :D Makijaż jak zawsze rewelacja! też chcę tak umieć :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!