Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #63

8 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna,jedynie okulary mi się nie podobają i ja bym takich nie nałożyła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Taka bogata turystka z tej doll :D Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i inna stylizacja - jednym słowem odważna kreacja :D Jak dla mnie spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę renesansowe vibesy. Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest ok, ale mi też tutaj nie podobają się te okulary, dla mnie nie pasują. Za to mini aranżacje mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. super okulary i makijaż! nie jestem przekonana do butów jedynie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa i odważna stylizacja. Pozbyłabym się okularów
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!