Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #61

13 komentarzy:

  1. Fryzura jest straszna, chyba nigdy mi sie nie spodoba. Bardzo podobaja mi sie zdjecia, jest bardzo nastrojowo. Stylizacja calkiem urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie fryzura bardzo się podoba 😀 Nie mogę jednak znieść butów z odkrytymi palcami połączonych z rajstopami 😑
    Sukienka jest świetna, a dobór zdjęć to istna petarda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Meeega! Look w stylu lat 80-tych. Całość łącznie z fryzurką kojarzy mi się z nowym teledyskiem Miley Cyrus! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest świetna :) ale ta fryzura również mnie nie przekonuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Osobiście nie odważam się używać czerwonej szminki z fioletami, ale tutaj fajnie się wyróżniają usta. Również widzę tutaj klimat lat 80-tych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi właśnie ta fryzura bardzo się podoba, teraz jest mega popularna, jak wszystko z lat 80/90:) Często widzę teraz dziewczyny właśnie z tą fryzurą i sama zastanawiam się, czy sama jej nie zrobić. Makijaż cudo jak zawsze, to samo ze stylizacją. Mini dekoracje dodają świetnego klimatu całości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham mulety, sama bym na sobie nie nosiła. Dlatego cieszę się, że pojawił się na stardoll i może go nosić moja dolll. Stylizacja kojarzy mi się z nowym teledyskiem Miley, może jakaś inspiracja? Podoba mi się bardzo, wszysciutko super. Jedynie kolor ust bym zmieniła, trochę zaburza mi całość
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  9. odrazu skojarzyłam to z nowym teledyskiem Miley podobnie jak Jassmaka :D
    te perełki na rajstopach strasznie zwracają uwagę a obróbka zdjęcia mistrzostwo świata ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie kolorów :D Jak najbardziej jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fryzura i makijaż! Tu jestem zdecydowanie na tak! Sukienka mi sie nie podoba, buty okej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta fryzura jest jedną z najgorszych na Stardollu ale tutaj wygląda BOSKO!! Makijaż i stylizacja jak zawsze rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta fryzura to według mnie zło, ale podoba mi się klimat stylizacji.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!