Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Big Hat Realness vol.2

5 komentarzy:

  1. Obie są ciekawe, ale bardziej przemawia do mnie pierwsza. W drugiej pomysł na bluzkę z tych siatek bardzo fajny, ale nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obie, bardzo! Pierwsza jest bardzo klasyczna, elegancka. Druga szalona i megaciekawa - ta bluzka wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazda ma w sobie cos wyjatkowego, jedank wiekszosc jest nie w moim stylu. W pierwszej podoba mi sie polaczenie plaszcza i błyszczących kozakow, a w drugiej pasa ze spodniami. Slomkowy kapelusz lepiej wypadl w tym zestawieniu, czarny wyglada zbyt karylaturalnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, ale druga średnio. Nie przemawia do mnie wykorzystanie tych torebek jako bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie duże kapelusze dlatego bie stylizacje przypadły mi do gustu. Moją faworytką jest 2 - super zrobiona bluzka i fajnie że przy spodniach jest dodatkowy pas :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!