Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
My Strange Addiction
Hej!

Jak już większość z Was wie, bardzo lubię stylizacje all black, więc stwierdziłam, że tym razem w moim poście kolorem przeważającym będzie właśnie czarny. 
Chociaż ten post jest też zbiorem rzeczy, które kupiłam i nie wiedziałam do czego założyć, haha.
Tak jest np. w przypadku swetra z Fudge, którego bardzo długo szukałam w bazarze.
Wydał mi się dosyć ciekawy, a na dodatek nie widziałam go wcześniej u nikogo. 

Mam go chyba od 2/3 miesięcy w szafie i dopiero teraz udało mi się coś z nim wykombinować ; )
Też macie w swojej szafie artykuły, które kupiliście i nie wiedzieliście jak je wykorzystać w stylizacji?
Stylizacja nr 1
Kolczyki Vinyl | Bluzka nr 1 It Girls | Bluzka nr 2 Pretty'n Love | Top Archive |
Spodnie Saint Laurent Tribute | Torebka Vinyl | Szpilki Callie's Picks

Stylizacja nr 2 
Okulary Vinyl | Kolczyki Couture Tribute | Sweter Fudge | Naszyjnik Bonjour Bizou |
Koszula Antidote | Spodnie MSW| Torba Tingeling| Buty It Girls

Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach : )

7 komentarzy:

  1. Czarny to klasyk ;)
    Sama mam parę rzeczy w szafie, z którymi ciągle kombinuje by coś stworzyć.
    Puerwsza stylizacja fajna, taka elegancka. Jak na jakieś spotkanie z pracy. Prosta, ale mi się podoba ta prostota.
    W drugiej stylizacji nie widzi mi się ta torba, jest za duża. Sweterek bardzo ciekawy i udało ci się z nim zrobić dobrą stylizacje. Na minus tylko ta torba
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka takich rzeczy na Stardoll i w prawdziwej szafie - niektóre nawet mają metki xD
    Pierwsza stylizacja jest świetna! Do tego te włosy idealnie pasują do stylizacji.
    Druga również mi się podoba, fajnie wykorzystałaś ten sweterek ;)
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu stylizacjach nie podobają mi się buty, ale cała reszta jest super.
    Mam bardzo dużo takich rzeczy (w prawdziwym życiu także) 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest świetna. Mam pełno rzeczy, za które trochę zapłaciłam i długo ich szukałam, a gdy już je kupiłam siedzą u mnie w szafie i ich nie używam:p W rzeczywistości już raczej nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja super. W pierwszej przeszkadzają mi chyba te spodnie (?) zamieniłbym je na cos innego.
    Mam bardzo duzo takich artykułów które kupiłem i leża w szfie, po pewnym czasie po prostu o nich zapominam i ida w niepamięć haha

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam troche rzeczy ktore osobni ladnue wygladaja ale trudno mi je dopasowac do czegokolwiek... na szczescie mam tak tylko na sd, normalnie moja szafa zawiera same uniwersalne ubrania. Kazda propozycja dobrze sie prezentuje, ale nie w drugiej przy tej dlugosci spodni niekoniecznie widze te buty. Za to podoba mi sie wybor torebki i swetra. W pierwszej za to gora jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!