Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
If I Were U
Hej!

Ostatnio siedząc na bazarze, zauważyłam fajne białe spodnie ze sklepu Millionaire Mansion.
Były całkiem tanie więc postanowiłam, że je kupię. 
Często gdy zaglądam do szafy swojej doll brakuje mi właśnie spodni w tym kolorze.
Mam wrażenie, że na sd jest bardzo mało ładnych, białych spodni.
Przynajmniej mi większość się nie podoba ; )

Postanowiłam, że użyje ich do stworzenia dzisiejszych stylizacji.
Jeśli chodzi o rl nie przepadam za białymi spodniami, zawsze mam wrażenie, że zaraz się ubrudzę. Dlatego też nie posiadam ani jednej pary białych spodni. 
Jak to jest z tym u Was? Lubicie/Nosicie spodnie w tym kolorze?
Stylizacja nr 1
Okulary It Girls | Koszula Runway | Pasek Melbourne Minimalism Tribute
 | Torebka Chanel Tribute | Spodnie Millionaire Mansion | Szpilki Rio

Stylizacja nr 2
Naszyjnik Pearls | Bluzka Decades | Pasek Voile | Pierścionek Nelly.com | Torebka Limited Edition
 | Spodnie Millionaire Mansion | Sandałki Vinyl 

Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach : )

Ps
Osobą do której wędruje 40sd za skomentowanie ostatniego posta, jest jusia95 : )
Gratulację, po nagrodę zgłoś się do mnie ^3^

19 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) dla mnie białe spodnie to zło, raz bym nałożyła i by były uwalone więc ja takich unikam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy ten sam powód, żeby ich nie nosić haha

      Usuń
  2. No co ja mogę powiedzieć? Nic dodać nic ująć - świetne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te spodnie, posiadam je i często z nich korzystam. W realu mam jedną parę białych spodni, ale miałam je założone tylko kilka razy, bo nie czułam się w nich komfortowo.
    Obie stylizacje są świetne, ale pierwsza skradła mi serce! Zazdroszczę tej koszuli :D
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest cudowna, ja też zazdroszczę tej koszuli, będę musiała jej poszukać w bazarku. Druga jest ok, ale średnio podoba mi się bluzka. Osobiście mega lubię białe spodnie, mam 3 pary szerszych, garniturowych i bardzo podoba mi się, jak na mnie wyglądają, szczególnie w lato. Staram się uważać i tyle, a nawet jak delikatnie się gdzieś ubrudzą, to raczej wiadomo, że przez przypadek i nie jest to dla mnie żadna tragedia, póki będzie można je potem doprać:p Pięknie Ci w tej peruce, o wiele lepiej niż miXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć takie same podejście haha ale dalej przeraża mnie, że ubrudzę je raz a porządnie i już nie założę X"D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Obie stylizacje są świetne! Tak jak koleżanki wyżej, zazdroszczę koszuli i chyba też postaram się ją znaleźć :) W drugiej propozycji kupiłaś mnie bluzką z Decades!
    W prawdziwym życiu nie mam białych spodni, ale na Stardoll posiadam jakieś 3-4 pary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są super, aczkolwiek buty z lewej mi się nie podobają.
    Ja białych spodni nie posiadam, bo zaraz by były całe brudne :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z pomarańczy akcentem jest idealna! Druga też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuuu czy koszule z pierwszej stylizacji można gdzieś jeszcze dostać? Czy tylko bazzar? Jest super
    Chyba sama się skuszę na te spodnie, bo mojej doll też by się takie przydały. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. Ta koszula robi robotę i nie jest nudno.
    Druga też fajna, aczkolwiek ta bluzka.. hmm chyba bym ją zmieniła
    oo i super cieszę się z nagridy i dziękuję <3
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko na bazarze : ( ale on zazwyczaj nie jest jakaś droga, coś w przedziale 67-111sd : )

      Usuń
  9. Chyba wole druga stylizacje. W pierwszej nie podoba mi sie koszula, chociaz kolorystyka na plus. Ja myślę ze na sd i w rzeczywistości jest malo ogarniętych bialych spodni ;) nie mam zadnych, trudno byloby mi do nich dopasowac buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. obie stylizacje są boskie🥰
    ta koszula z runway skradła moje serce jest przecudna 😍
    bardzo lubie chodzić w jasnych spodniach, sama w swojej szafie mam kilka par. Co prawda zdarza mi się gdzieś tam ubrudzić i trzeba bardziej uważać jak je zakładam ale i tak uwielbiam w lecie je zakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nosze białych spodni, mam ten sam problem co ty; ciągłe obawy, że sie ubrudze :) Pierwsza stylizacja jest cudowna! Super koszula :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!