Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#12


Siemka! Bohaterami dzisiejszego postu są niebieska bluzka i czerwone okulary z Vinyla. Bluzka kosztuje 16 sd. Dla jednych to dużo, dla innych mało. Mnie się spodobała, dlatego że miałam na nią pomysł. Zresztą podoba mi się połączenie chłodnego niebieskiego z ciepłymi, czerwonymi detalami. Okulary są za to mega taniutkie i chyba nie muszę się wysilać, aby zachęcić Was do ich zakupu :)  



Moja propozycja wykorzystania tych dwóch rzeczy wygląda tak:


A Wy co myślicie o dzisiejszym wyborze?


11 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna, ale raczej nie kupię tej bluzki. Nie podobają mi się już rzeczy z napisami i tego typu grafiki, okulary już dawno zakupiłam, są mega jeśli chodzi o wygląd no i cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja moim zdaniem jest taka sobie. Nie podobają mi się buty i uważam, że w pierwszej propozycji taki kształt torebki nie pasuje do tej bluzki. Posiadam obie rzeczy – okulary kupiłam sama, bo są świetne, a bluzkę dostałam od kogoś w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zakupic te okularki, ciagle o nich zapominam. Koszula jest ladna, ale czuje ze na jeden raz :( z Twoich propozycji wybieram pierwsza, podoba mi sie ta torebka. Mysle jednak ze warto byloby odslonic nogi i pozbyc sie bialej koszuli ;) koszula na koszule? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tą bluzką, ale nie wiedziałabym jak ją wykorzystać więc sobie odpuściłam. Okulary są fajne, posiadam :)
    Stylizacja mi się podoba, jest ciekawa i fajnie wykorzystana jest ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest super, sama sobie ją kupiłam. Okularów nie mam, ale zakupie. Stylizacja mi się podoba, aczkolwiek denerwują mnie te zwisające sznurki hahha
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą koszule ogólnie projekty MISBHV uwielbiam, połączenie z tymi okularkami sztos, jedynie ta biała koszula pod spodem mi przeszkadza w całości

    OdpowiedzUsuń
  7. mi te rzeczy się nie podobają,więc nie kupiłam ich...co do stylizacji to niestety również nie przypadła mi do gustu,nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, modowa stylizacja! Kolor niebieski, frędzle, koszula oversize, wszystko w trendach, tyle w temacie.
    Ja również zakupiłam tę koszulę, urzekł mnie jej kolor i fason. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja, podoba mi się biała koszula, która wystaje spod bluzki! Również ja kupiłem!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary kupiłam od razu jak zobaczyłam ale na koszulę też się "czaję"
    Fajna stylizacja ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Rocka tak jak zawsze wymiatasz :D super super super !! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!