Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Do I Wanna Know
Hej!

W tym tygodniu ciężko było mi znaleźć jakąkolwiek inspirację, więc postanowiłam stworzyć stylizacje utrzymane w jasnej kolorystyce, bo dosyć często w moich stylizacjach przeważa czerń, także staram się to trochę zmienić :)
W stylizacjach przeważają artykuły ze sklepu Vinyl. 

Powiem szczerze, że na początku dostawy niezbyt mnie zachwycały, ale zawsze znajdą się jakieś perełki, jak w tym przypadku np. ta biała sukienka.
Mam wrażenie, że sporo użytkowników ją zakupiło i posiada w swojej szafie :)

Swoją drogą, ostatnio mam ochotę obejrzeć jakiś dobry film, jeśli ktoś mógłby mi coś polecić byłabym bardzo wdzięczna!!!
Gatunek tak jak w przypadku muzyki, nie ma dla mnie znaczenia ; )


Stylizacja nr 1
Kolczyki Vinyl | Bluzka Vinyl | Top Vinyl | Sukienka Vinyl | Rajstopy Inspired by Anna Sui | Sandałki Limited Edition

Stylizacja nr 2
Kolczyki Millionaire Mansion | Bluzka Subcouture | Top Rio | Pasek Nelly.com| Spódniczka Rio | Torebka It Girls | Sandałki Vinyl

Jak zwykle dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : )
Ps
W tym tygodniu post pt. ,,Featuring" się nie pojawi, przepraszam :(
Obecnie nie ma mnie nawet w domu, ale w zamian za to, spośród komentarzy wylosuję osobę której podaruję 40sd : )

22 komentarze:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) mimo że nie przypadła mi do gustu ta sukienka i sama jej nie kupiłam to tu wygląda ładnie,druga jest po prostu ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwsza - wykorzystanie tych rajstop i połyskującego topu świetnie się sprawdza! Sama nie kupiłam tej sukienki, chyba nie byłam przekonana, że ją wykorzystam.
    Druga stylizacja jest bardzo prosta, ale mi się podoba - lubię połączenie dżinsowych "dołów" z prześwitującymi bluzkami :D
    To ja polecę z filmów "Dżentelmenów", jak co lecą w kinach (pewnie nie wszystkich) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zobaczę ten film, w sumie, o ile dobrze pamiętam to mam go na liście do obejrzenia : D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja jest przepiękna, bardzo podoba mi się połączenie tych rajstop z bluzką. Druga, tak jak wspomniała martusia-16 jest ok, sukienkę kupiłam jak tylko się pojawiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Długo nie wiedziałam jak ich użyć i w końcu nadarzyła się okazja : D

      Usuń
  4. ubóstwiam drugą stylizacje 😍 jest tak prosta i subtelna cudo 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest piękna, chociaż bardzo nie lubię tej sukienki. Tutaj jednak nie przeszkadza mi jakoś szczególnie. Druga stylizacja jest prosta, ale mi i tak bardzo się podoba.
    Polecam film „Gummo” z 1996 roku – jeden z moich ulubionych. Oprócz tego: „Całkowite zaćmienie”, „Pęknięcia” i „Ostatnie tango w Paryżu” ❤️ I jeszcze wszystko, co stworzył Xavier Dolan – absolutnie kocham jego estetykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie byłam do niej przekonana na początku, ale teraz wydaje mi się taka urocza ; )
      Dziękuję bardzo za filmy, chętnie sprawdzę te propozycje :) a ,,Ostatnie tango w Paryżu" widziałam! Bardzo dobry film :)

      Usuń
  6. Obie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie stylizacje mi mega siedzą. W drugą mogłabym się ubrać nawet na żywo. Naprawde super, a ja lubie też stylizacje monochromatyczne. Co o filmy to sama bym jakiś obejrzała. Jakiś czasem temu byłam z chłopakiem na premierze babyteeth i byl naprawde dobry, takze polecam ;]
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Coś mi się obiło o uszy, jeśli chodzi o ten film, wydaje mi się, że ktoś też mi go polecał : ) ale jak mi się uda to chętnie się wybiorę ; )

      Usuń
  8. Obie stylizacje mi sie podobaja. Druga dziewczeca, delikatna i na czasie :) pierwsza taka piekna ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje mi sie podobają, ale pierwsza skradła moje serce! Super, że sie błyszczy, a mimo to jest taka delikatna. Sukienka jest super i Vinyl zrobił dobrą robote. Druga kreacja także jest świetna, przypomina mi ubranie jak w prawdziwym życiu. Jest codzienna, ale też świetna. Podoba mi sie w szczegolności bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są bardzo ładne, ale bardziej podoba mi się druga. Kocham ta bluzkę, szkoda, że w realu takiej nie mam ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym taką chciała haha : D
      dziękuję bardzo!

      Usuń
  11. Śliczne stylizacje. Mi jednak pierwsza zdecydowanie bardziej przypadła go gustu. Bardzo podoba mi się połączenie poszczególnych ubrań.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!