Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Checked Loafer Heel
Hej!

Tydzień temu razem z Bartkiem stworzyliśmy stylizacje z kapeluszem Archive.
Stylizacją, która bardziej Wam się spodobała należała do Bartka, gratulacje! :) Była naprawdę super!
W tym tygodniu zaprosiłam Michała do współtworzenia ze mną postu : )

Rzeczą, która została wybrana przeze mnie są buty z Antidote.
Jakiś czas temu kupiłam je w bazarze i jak to z większością rzeczy w mojej szafie się dzieje, po prostu tam je odłożyłam.
Dosyć często zdarza mi się kupić coś ładnego i nie założyć tego ani razu, ponieważ nie mam pomysłu na stylizację.
Dlatego postanowiłam wybrać je do dzisiejszego posta.
(jeśli jesteście ciekawi realnej wersji, możecie znaleźć ją tutaj - buty pochodzą z jesiennej kolekcji Monse 2018)

Przechodząc do stylizacji, Michał i ja poszliśmy w zupełnie dwie różne strony.
Michał postawił na luźną stylizację, ja natomiast chciałam stworzyć z tymi butami coś bardziej "eleganckiego".
Michał postanowił założyć na swoją doll bluzę ze sklepu Stardoll feat, szorty Pretty'n Love, zakolanówki z Velvet orchid, do tego nerkę połączoną z dwóch torebek (Subcouture i Miss Sixty), naszyjnik antidote i okulary Pretty'n Love.
Ja natomiast ubrałam swoją doll w marynarkę Limited Edition, koszulę z Bonjour Bizou, pasek i torebkę YSL, spodnie z Limited Edition, a do tego okulary Evil Panda i kolczyki z ostatniej mini dostawy Voile.



11 komentarzy:

  1. Stylizacje są całkiem inne - super!
    Tym razem wybieram Twoją stylizację, idealnie wpisuje się w moje "wymagania". Bardzo podoba mi się dobór bluzki pod buty :)
    Stylizacja Michała jest dla mnie za dziwna, bluza + buty to nie jest to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja emu.musi jest przepiękna! Wszystko idealnie ze sobą współgra i wygląda bardzo stylowo. Niestety propozycja od Michała mi się kompletnie nie podoba. Te zakolanówki zabiły tę stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty podobają mi się, na stardoll jak i w rzeczywistości. Stylizacja Michała, nie byłaby zła, gdyby nie te zakolanówki, ja założyłabym te brązowe, dłuższe skarpetki od gucci. Twoja stylizacja jest bardzo ładna, świetnie wyglądają tu te szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są świetne!
    Wybieram jednak stylizacje Michała, bardzo trafia ona w mój gust!
    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja ani trochę mi się nie podoba więc wybieram stylizację emu.musi która mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój głos leci na drugą stylizację,w pierwszej nie podoba mi się ta bluza i te połyskujące zakolanówki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja od Emu.musia jest tym razem moim faworytem :) ta od Michala rowniez jest dobra, chociaz nie wiem czy te skarpetki to trafiony wybor... tak jak naszyjnik. Podoba mi sie za to pomysl na nerke i zestawienie jej z bluza

    OdpowiedzUsuń
  8. Dół Michała podoba mi się dużo bardziej i to chyba ta przełamująca kolorystykę bluza najmniej mi się podoba.
    Stąd głos leci na konto Emu.musi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Michała mnie nie przekonuje. Twoja natomiast bardzo fajna, wszystko ze sobą bardzo dobrze dobrane
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tej czerwonej bluzy, jest dziwna.
    Oddaję głos na twoją stylizację

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!