Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Mogę być twoim diabłem stróżem"

Hej i czołem! 

Co porabiacie w te ostanie dnie wakacji? Ja muszę przyznać że naprawdę odpoczęłam. Całe szczęście nawet pogoda w miarę dopisała, a hotel okazał się świetny. Do plaży mieliśmy dosłownie kilka kroków! A dziś udało mi się zarezerwować kolejne miejsce ;p Dla pierwszej osoby która odgadnie jakie miasto odwiedzę we wrześniu dostanie ode mnie 30sd! 

PRZYPOMINAM również o konkursie! Jeszcze możecie przygotować aranżację! Więcej szczegółów TUTAJ

Kto z Was widział już nowe odcinki Lucyfera? Ja jestem na 6 odcinku, ale nie chce Wam spoilerować ;p



12 komentarzy:

  1. Podoba mi się i to nawet bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocze, przytulne wnętrze. Bardzo mi się podoba
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomagam siostrze ciotecznej w przygotowaniach do wesela, więc jest dość pracochłonnie 😇 Bardzo ładne wnętrze!
    Może wybierasz się do Krakowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to faktycznie dużo pracy. Nie, to nie Kraków

      Usuń
  4. Bardzo ładnie, uwielbiam te zielone akcenty!
    A może jakaś miejscowość w górach, np. Zakopane? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nie odpoczełam w czasie wakacji, były inne w tym roku :( Mam nadzieje, że za rok lepiej spedze ten czas! Może jedziesz do Gdańska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gdańska dopiero wróciłam wiec tez nie ;) to prawda w tym roku wakacje są jakieś takie inne

      Usuń
  6. Dobrze ze przypomniałaś o konkursie - jutro postaram sie wyslac prace :) moje wakacje to koszmar... masa pracy i roznych zajec a ucieczki od codziennosci brak tak jak wyjazdow... oh to moze Torun? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie szybko minęły mi te wakacje, jestem ciekawa jak będą teraz wyglądały lekcje w mojej szkole, bo rozpoczęcie mam online. Aranżacja cudowna, zaczynam lubić kolor zielony w pomieszczeniach. A może Poznań? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czyli dalej zostajecie online? Czy tylko rozpoczęcie? W sumie ja myśle ze długo to nie potrwa no chyba ze tak jak biedronki i lidl w szkołach zakażeń nie będzie ;p tak, jadę do Poznania! Zgłoś się do mnie po odbiór

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!