Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Chinese Hat
Hej!

Dwa tygodnie temu do stworzenia ze mną postu zaprosiłam Rockę.
Rzeczą która wtedy została przez nią wybrana, była czarna sukienka ze sklepu Vinyl.
Stylizacją która bardziej Wam się spodobała, była moja, za co bardzo dziękuję : )
Szczerze nie spodziewałam się tego po komentarzach i stylizacji Rocki,
która była naprawdę świetna!

W tym tygodniu ponownie zaprosiłam Bartka do stworzenia ze mną stylizacji.
Rzeczą która została wybrana przez Bartka jest Chinese Hat z Archive.
Powiem szczerze, że zdziwił mnie ten wybór, bo nie spodziewałam się tego typu artykułu. Stworzenie stylizacji z tym kapeluszem było dla mnie nie lada wyzwaniem, nie do końca byłam pewna większości swoich "kombinacji", ale ostatecznie udało mi się coś wymyślić.

Przechodząc do stylizacji, obydwoje postawiliśmy na podobną kolorystykę.
Bartek postanowił założyć koszulę z Mortal Kiss, do tego spodnie Marc Jacobs,
okulary Off-White, drewnianą torebkę Millionaire Mansion oraz pasek ze sklepu Rio.
Ja natomiast ubrałam na swoją doll bluzkę z Antidote, satynowe spodnie Fallen Angel do tego pasek Subcouture, sandałki ze sklepu Decades i wachlarz z Glamour.
Jak zwykle dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : )

10 komentarzy:

  1. Tym razem chyba bardziej przypadła mi do gustu stylizacja Bartka, podoba mi się połączenie kolorystyczne, pasujące do kapelusza/ czapki. Zamieniłabym Was dodatkami, torebkę ze stylizacji Bartka dała Tobie, a wachlarz od ciebie Bartkowi, myślę, że wtedy byłoby idealnie, bo torebka pasowałaby do bluzki i sandałków, a wachlarz kolorystycznie do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, fajnie wykorzystaliście ten kapelusz. Super dobór dodatków w obu stylizacjach i ogromny plus dla Bartka za wybór tych spodni :D
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety żadna stylizacja nie podoba się w pełni. Uważam, że Bartek lepiej wykorzystał ten kapelusz – w jego stylizacji jest on połączony z całością i jakoś to się broni. Natomiast mam wrażenie, że u emu.musi kapelusz stał się tylko zbędnym dodatkiem. Podoba mi się dobór butów do nakrycia głowy, ale ta koszula mi tutaj nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz totalnie nie umiem wybrać. Obie są świetne. Nie głosuję bo to b było nie fair, haha.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kapelusz ani trochę mi się nie podoba, obie stylizacje są fajne ale bez kapelusza hahah :) A jeżeli mam wybrać no to wybieram stylizację 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są na tym samym, wysokim poziomie. Trudny wybór...

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje super! Stylizacja Bartka jednak dla mnie wygrywa, wszystko jest dobracowane na ostatni guzik i mega mi się podoba, ale ty rowniez podolalas wyzwaniu ;)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie to ze wybraliscie tak nieoczywiste nakrycie glowy. Bartek wybral naprawde ladne spodnie i oryginalna torebke, jedynie okulary psuja caly klimat. U Emu.musia uwielbiam wybor butow i dopasowanie ubran - calosc super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie stylizacje nie prezentuje się najgorzej, w każdej znajdują się tuelemetny które nie za bardzo pasują do całości jak dla mnie stylizacja Bartka bardziej do mnie przemawia i tworzy spójną całość. Natomiast druga stylizacja jest bardziej nowoczesna tylko te spodnie cos mi nie pasują do tego jak by je zastąpić jakąś spódnicą do kostek może w odcieniu ciemnej zieleni było by wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje super, ale zagłosowałam na Bartka. Urzekły mnie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!