Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czy­tają tyl­ko jedną stronę



Witajcie! 
Jak mija Wam czas? Ja się stresuje że przy obecnej sytuacji może nie udać mi się wyjechać... No ale zobaczymy jak wyjdzie. Jak widzicie ja aktualnie żyje tymi wakacjami i aranżacja pozostaje w takim klimacie. Tym razem powstała jadalnia, a sami wiecie jak bardzo lubię tworzyć takie wnętrza. Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba.
Koniecznie dajcie mi znać! 

6 komentarzy:

  1. Ciekawa aranżacja. Wymieniłabym fotele, ponieważ jakoś mi nie pasują do takiego surowego, drewnianego stołu. Jestem zachwycona ułożeniem naczyń i dodatków na stole – wyszło Ci to REWELACYJNIE! Gdyby to był mój apartament, usunęłabym tę lampę, ponieważ nienawidzę jej i uważam, że jest bardzo brzydka (oczywiście pasuje do wnętrza, to taka moja prywatna nienawiść 😅). Podobają mi się Twoje aranżacje, są takie spokojne i eleganckie, aż chce się zrelaksować w pokoju zaprojektowanym przez Ciebie. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna aranżacja jak zwykle, ale zmniejszyłabym nieco okno i firanę. Mam wrażenie że trochę są za duże w stosunku do reszty mebli

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawienie na stole wygląda cudownie. Jedynie co mi przeszkadza to fotele, myślę że zajmują za dużo miejsca. Mimo to bardzo mi się podoba!

    Dior

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, moim marzeniem jest mieć kiedyś taką dużą, ładną jadalnie:) Ale zgadzam się z komentarzem wyżej co do foteli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, aranżacja pasuje do poprzednich Twoich prac. W sumie fajnie byłoby zobaczyć takie jakby całość Twoich prac w tym klimacie :D np. Nadmorski apartament w całości ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladnie wyglada ustawienie dekoracji na stole. Podoba mi sie kolorystyka tych wszystkich dodatkow. Aranzacja jak zawsze udana :) ahh ja chyba juz nawet przestane sie ludzic ze gdzies wyjade...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!