Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#11


Cześć! W dzisiejszym poście postanowiłam użyć nieco droższych rzeczy - płaszczy z It Girls. Są drogie, ponieważ "wersja - matka" pochodzi z Antidote. Dziwne, że akurat te płaszcze mają tak wysokie ceny w porównaniu z dostawami, gdzie mogliśmy kupić np. spodnie ze Strike A Pose za grosze. Działania adminów są dla mnie kompletnie nielogiczne. Osobiście kupiłam dwie wersje kolorystyczne - czarną i czerwoną, ponieważ te najbardziej mi się podobają, aczkolwiek płaszcz w innych kolorach również wygląda całkiem nieźle. Są drogie, ale dobrze wykonane pod względem graficznym.


Stylizacje są w zasadzie takie same - różnią się jedynie dodatkami i kolorem płaszcza =D



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje! Dla mnie ten płaszcz jest zbyt drogi. Nie jest brzydki, ale raczej nie w moim guście, dlatego go sobie odpuściłam. Może skusiłabym się na jego zakup, gdyby kosztował o te 30 Stardollarów mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tylko czarną wersję i po Twoich propozycjach chyba skuszę się też na czerwoną. Obie ładnie wyglądają, ale druga wygrywa- bardzo podoba mi się dobór torebki! Co do ceny też uważam, że jest przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyki są fajne (mam białą wersję). Podoba mi się jak wykorzystałaś obie wersje kolorystyczne - obie stylizacje są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi te płaszcze nie podobają się,może to przez ten połysk....jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza ładna,ale moim zdaniem plecak tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czerwona wersje tego plaszcza. Wydawal sie bardzo oryginalny ale tylko na tym sie skonczylo. Trudno mi go do czegokolwiek dopasowac. Ze spodnica wyglada koszmarnie a spodnie nie zawsze pasuja przez te rozciecia... poki co te 47sd wisi bezużytecznie w szafie. W Twoim wydaniu wole wersje z czarnym plaszczem, ale nie przekonuje mnie wybor plecaka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena tego płaszcza jak na recolor jest bardzo zawyżona. Stylizacje mi się nie podobają, nie ma w nich nic co by faktycznie zachęciło do kupna - no może tylko połączenie płaszcza z torbą w 2 stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie podobają się te płaszcze, chociaż posiadam tylko ten z Anti. Ceny trochę mnie zniechęcają, ale raczej kupię czarny. Stylizacje są fajne, obie mi się podobają

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje. Płaszcz również mi się bardzo podoba i posiadam jak narazie go w dwóch kolorach

    DIOR

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!