Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki Konkursu
Hej!

W końcu przyszedł czas ogłosić wyniki konkursu na letnią stylizację : )
Przepraszam, że tak długo mi to zajęło, ale przyznam się szczerze, że kompletnie zapomniałam ogłosić wyniki, mam nadzieję, że mi wybaczycie : )

Przechodząc do rzeczy, pierwsze miejsce i 50sd wędruje do Metalka777 :)
Gratuluję wszystkim!
Każda z prac miała w sobie coś, jednak postanowiłam wybrać tę pracę, bardzo spodobał mi się ten delikatny look :)
1 miejsce - 50sd

2 miejsce - 40sd

3 miejsce - 30sd

Wyróżnienie - 20sd

Po nagrodę należy się zgłosić do mnie, w księdze gości : )
(macie na to 48h)
Gratuluję jeszcze raz i dziękuję za wzięcie udziału : )

9 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję innym<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Gratulacje dla Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim! 🌻
    Ja nie zdecydowałam się na udział w konkursie i teraz żałuję 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo oraz gratuluje pozostałym pracom :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! świetne są te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wszystkim! :) Szkoda tylko, że wszystkie prace zostały opublikowane w tym zestawieniu z wyjątkiem mojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!

    Najlepsza jest moim zdaniem praca z drugiego miejsca

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!