Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Black Chain Dress Short
Hej!

W poprzednim tygodniu razem z Agą stworzyłyśmy dla Was stylizacje z butami It Girls.
Tym razem stylizacja która bardziej Wam się spodobała, należała do Agi! Gratulacje!
W tym tygodniu do współtworzenia ze mną postu zaprosiłam Rockę : )

Rzeczą, wybrana przez Rockę, jest czarna sukienka Vinyl, która niedawno pojawiła się w jednej z mini dostaw. Szczerze, ciężko było mi stworzyć z nią coś "niezwykłego", ponownie gdyby nie post, nie kupiłabym jej, bo do niczego raczej mi nie pasuje : (
Osobiście uważam, że sukienka lepiej prezentuje się w realnej wersji, niż tej stardollowej :/
Oryginalnie sukienka jest projektu marki 1017 ALYX 9SM. (tutaj możecie sobie zobaczyć realną wersję)

Przechodząc do stylizacji, razem z Rocką postawiłyśmy na bardziej eleganckie looki. 
Rocka postanowiła założyć komplet z Museum Mile, do tego pasującą wzorem torebkę z Evil Pandy, szpilki Vinyl, kolczyki Voile oraz okulary Limited Edition.
Ja po kilkunastu próbach kombinowania z czarnymi ubraniami, postanowiłam założyć na doll białą koszulę Fendi Tribute, do tego torebeczkę Vinyl, Sandałki Limited Edition i kolczyk Saint Laurent Tribute.

13 komentarzy:

  1. Mam ją na liście życzeń, ale też uważam, że realna wersja o wiele lepiej się prezentuje, głównie chodzi o krój. U Rocki mimo, że ten komplet w połączeniu z sukienką, o dziwo nie wygląda wcale źle, to bardziej podoba mi się Twoja propozycja. Ta koszula pod spodem mega tu pasuje, a szpilki idealnie łączą się z ozdobami na sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tej sukienki i raczej nie zamierzam kupić.
    Ale jeśli chodzi o stylizacje, to obie są bardzo dobre. Do mnie jednak zadecydowanie bardziej przemawia propozycja Rocki, niebanalne połączenie, dodatkowo lubię takie mocne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka podobałaby mi się, gdyby nie ten zamek po boku. Jednak, obydwie świetnie poradziłyście sobie z sukienką. Do mnie osobiście bardziej przemawia propozycja Rocki z powodu założenia sukienki na (śliczny swoją drogą) garnitur. Stylizacja emu.musi także mi się podoba, ale kolorami jest zbliżona do uroczystości szkolnych, do których nie chce wracać pamięcią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo mi się podoba, planuję ją zakupić.
    Twoja stylizacja jest ładna, ale stylizacja Rocki mnie zaskoczyła, bo sama bym nie wykorzystała tego zestawu z sukienką - super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście ta sukienka nie przypadła do gustu,więc nie kupiłam jej,zapewne zalegałaby mi tylko w szafie...jeśli chodzi o stylizacje to ja zagłosowałam na drugą propozycje,w stylizacji Rocki nie przekonuje mnie nałożenie sukienki na marynarkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta sukienka, chociaż mogli ją wykonać lepiej. W realu jest super, nosiłabym :D Obie stylizacje mi się bardzo podobają, ale ostatecznie wybieram twoją wersję

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest całkiem ciekawa i być może się na nią skuszę. Obie stylizacje są udane, jednak mój głos dostała emu.musia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rockarolla_ uwielbiam twój style, to polaczenie jest mistrzowskie gratulacje 😗

    OdpowiedzUsuń
  9. obie propozycje mi się bardzo podobaja. Pierwsza utrzymana w ciemnych kolorach, ale mega fajne, nietuzinkowe polaczenie kombinezonu i tej sukienki. Druga super szykowna, bardzo elegancka. Standardzik biało czarny, ale fajniutki. Jednak głos leci na 1 stylizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sukienka średnio mi się podoba, raczej jej nie kupie
      jusia95

      Usuń
  10. Obie stylizacje bardzo udane. Mimo to wybieram wersje od Emu.musia :) ta wersja jest blizsza mojemu stylowi. U Rocki byloby lepiej bez marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko ją pierwszy raz przymierzyłem wiedziałem że jej nie kupię. Ale musze przyznać że połączenie u Rocki mega mi się podoba!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!