Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Don't Ask, Don't Tell
Hej!
Jak tam u Was? Jak mijają Wam wakacje? : )
W tym tygodniu postanowiłam, że stworzę stylizację z artykułami z nowej dostawy Archive.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo zadowolona z tego co się w niej pojawiło : ) 

Kiedyś jakoś nie przepadałam zbytnio za sklepem Folk, nie mogłam tam nic znaleźć dla swojej doll, ale z czasem się to zmieniło i zakupiłam ok. 20 artykułów : )
Wydaje mi się, że część artykułów z tego sklepu jest coś warta, niewielu użytkowników posiada oryginalne wersje.
Kupiliście coś z tej kolekcji? Co sądzicie o samym sklepie Folk?
Stylizacja nr 1
 | Kolczyki Vinyl| Okulary It Girls | Siateczka Archive | Top Callie's Picks| Spodnie Folk |
Torba Vinyl | Klapki Vinyl |

Stylizacja nr 2
| Bluzka Archive | Pasek Velvet Orchid | Spodnie Nelly.com | Bransoletka Liu Jo |
Torebka Fendi Tribute | Buty Rio |

Dajcie znać co sądzicie o stylizacjach : ) 

8 komentarzy:

  1. Nie za bardzo podobają mi się stylizacje, aczkolwiek powiedziałbym, ze pierwsza lepsza. Nie wiem ogolnie mam wrazenie, ze ciężko czasem ze spodniami by zrobić coś mega dobrego. Oczywiście te stylizacje nie są złe, ale jakos do mnie nie trafily
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są ok, chyba bardziej przemawia do mnie pierwsza. Ostatnio bardzo spodobało mi się wiele rzeczy z Folk i szukałam ich w bazarze, ceny za nie były czasem zbyt wysokie, wiec sobie odpuszczałam. Teraz współczuję tym, którzy kupili te kimona(?) za np. 333sd, kiedy obecnie możemy je dostać już za 6/5sdXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są okej. Jeżeli miałabym coś dodać od siebie to do pierwszej stylizacji dorzuciłabym jakąś marynarkę/narzutkę, w drugiej zmieniałabym buty, pomimo że pasują kolorystycznie to postawiłabym tutaj na jakieś sandałki.

    Ja również zakupiłam kilka rzeczy z folk, dostawa jest w porządku, ale jednak nie do końca moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam tylko 3 rzeczy z tej dostawy,nie przepadam za tym sklepem...jeśli chodzi o stylizacje to wolę drugą propozycje, w pierwszej nie podobają mi się spodnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa mnie nie urzekła, cały czas czekam na jakieś Tribute czy coś takiego.
    Obie stylizacje mi się podobają, ale jeśli mam wybrać to biorę dwójkę, bo jest ciekawsza, no i super dodatki! Śliczne blond włosy :D
    U mnie wakacje spokojnie mijają, cały czas tylko śledzę sprawę z wirusem, bo bardzo bym chciała pojechać na zaplanowane wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie bardzo niespokojnie – moja ciocia ma podejrzenie wirusa, więc całą rodzinę czeka kwarantanna :(
    Pierwszą stylizację widziałam u Ciebie wcześniej i od razu zrobiła na mnie wrażenie. Drugi strój również udanym, jednak nie podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest naprawde dobra dostawa, planuje zrobic jeszcze zakupy :) szkoda, ze nie ma tej sukienki inspirowanej projektem Stelli McCartney.. uwielbiam Twoje stylizacje :) nie wiem ktora lepsza.. genialnie wystylizowalas siateczkowa bluzke, w drugiej podobaja mi sie mietowe akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kreacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!