Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #62

13 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo na czasie ❤️ Ja niestety nie lubię mody na bermudy, więc propozycja nie dla mnie. Nie mogę jednak powiedzieć, że to zła stylizacja – wręcz przeciwnie, jest bardzo dobra. Wszystko świetnie dobrane, wygladą to perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja bardzo odważna i ryzykowna połączenie brązowej i czarnej skóry dość pomysłowe :D całość prezentuje się super, uwielbiam te kolarze wraz z dodatkami wnętrza. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mega mi się podoba, ta torebka i pasek były świetnym wyborem. Makijaż i mini aranżacje idealnie zamykają całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :) co do stylizacji to jest ładna,ale te buty mi się nie podobają,fryzura również nie podoba mi się :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta fryzura to nadal według mnie zło, ale kocham tę stylizację. Uwielbiam te spodenki a bluzka i torebka idealnie do nich pasują ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany... Jestem pod wrażeniem! Całość jest nieziemska. Świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super - ja bym tylko wymienił buty na inne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba!!! Pożądam jej!!!
    Inne buty i będzie idealnie.
    Ogólnie jestem na tak, połączenia bluzki i spodni. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cud miód wszystko mi się podoba. Szczególnie, że ostatnio nawet coś próbowałam robić z tymi samymi spodenkami, ale jakos nie miałam moodu i czasu. No super jest. fajnie wszystko dobrane. MEGA!
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie w moim stylu, ale bardzo na czasie. Jakby prosto z wybiegu lub tygodnia mody :) ah zawsze masz taki piekny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanką fryzury nie jestem, ale makijażu już tak! Stylizacja jest dobra, ale według mnie za dużo jednego materiały, te buty bym zamieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham, kocham, kocham!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!