Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#13

 


Cześć! W dzisiejszym poście będzie o dodatkach, a mianowicie o pasku i kolczykach. Obie te rzeczy kosztują po 8 sd, a więc nie są drogie. Moim zdaniem tego typu rzeczy są bardzo przydatne w szafie, mogą urozmaicić każdy outfit. Kolczykami jestem wręcz zachwycona, ponieważ brakowało mi biżuterii o tego typu ułożeniu. Każdy z kolczyków układa się w trochę inną stronę, co moim zdaniem wygląda bardziej naturalnie niż dwa takie same kolczyki w obu uszach, 


W stylizacji chciałam, aby było na pół elegancko, na pół luźno, czyli tak jak lubię najbardziej :D




11 komentarzy:

  1. Ten pasek jest ekstra! Zaraz lecę go poszukać :D Kolczyki już posiadam, są naprawdę fajne.
    Podoba mi się stylizacja, uzyskałaś efekt jaki chciałaś - super.
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kolczyki kupiłam wczoraj, właśnie stwierdzilam, że muszę wydawać sd częściej na dodatki. Jak tylko będę mieć napływ pieniążków to kupie tez pasek, bo jest super. Stylizaxja super, bodoba mi się, że właśnie utrzymalas ją w kolorystyce różu, a nie same dodatki, ale jednocześnie nie ma przesytu, bo stylizacje tonuja buty i grafika na bluzce. Bardzo mi się podoba :>
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna! Uwielbiam różowy kolor, więc bardzo trafiłaś w mój gust. Nie mam tych rzeczy, ponieważ kolczyki nie pasują do moich włosów, więc korzystam tylko z tych zrobionych w Design Hair (jeżeli dodaję stylizację na bloga, jeden kolczyk zawsze muszę wycinać). Na ten pasek wcześniej nie zwróciłam uwagi, ale przekonałaś mnie do jego kupna, więc niebawem na pewno znajdzie się w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam te kolczyki jak tylko je zobaczyłam, mi też takich brakowało, pasek fajnie wygląda, może go kupię. Stylizacja jest ładna, ale te buty bardzo średnie, wymieniłabym je na jakieś inne szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez kapelusza było by lepiej ale i tak jestem an TAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dość ciekawa stylizacja, ta torebka jest przepiękna <3
    coś mi się wydaje, że skusze się na te kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki moim zdaniem bardzo przydatne i po prostu urodziwe :) Pasek jakoś tyłka mi nie urwał, ale może faktycznie warto się w niego wyposażyć, skoro jest różowy, a w takim kolorze na dużo ich nie ma...
    Stylizacja też miła i przyjemna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszałamiająca stylizacja!
    Pasek i kolczyki bardzo fajne, można iż użyć w wielu stylkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie planuje zakupu tych dodatkow ;) pasek chyba mi sie nie przyda, a kolczyli zlewaja sie z fryzura mojej doll troche xd stylizacja naprawde udana, uwielbiam ten mocny roz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki są super i już je kupiłam. Pasek też mi się podoba, zastanowię się nad nim. Super stylizacja!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są super, ale pasek to coś co skradło moje serce. Ma piekny kolor! Co do twojej stylizacji to m e g a ! Piekne spodnie i torebka, butów nigdy wcześniej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!