Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sanah - No sory

 

13 komentarzy:

  1. Nie wiem czy wybor tych butow to najlepszy pomysl, ale sama stylizacja dobrze wyglada. Podoba mi sie zabawa wzorami. Ladnie dopasowal sie makijaz do kolorow ubran i dodatkow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety nie podoba się ta stylizacja, ponieważ oprócz torebki nie lubię żadnego jej elementu. Uważam, że ten trend na takie spodenki jest straszny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zmieniłabym buty, nie pasują mi do całości. Torebka + Marynarka wyglądają fajnie
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko z innej beczki. Każda rzecz jest spoko ale bez pozostałych. Dla mnie słabiutko to razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ta stylizacja za dużo na niej się dzieje i moim zdaniem nic do siebie nie pasuje ale i tak czekam na kolejne stylizacje od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę trochę inaczej od reszty XD Może wymieniłabym torebkę, a wszystko byłoby ok! Bo chociaż ani marynarka, ani buty za bardzo nie są w moim guście, jestem w stanie wyczuć tu jakąś konsekwencję, którą ta torebka mi trochę rujnuje. Czarna, czerwona albo biała i mniejszym rozmiarów pasowałaby moim zdaniem lepiej. :)
    Ale odważne połączenie wzorów bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zupełnie inne zdanie niż wszyscy, mi ta stylizacja bardzo się podoba. Przede wszystkim świetna jest ta marynarka, torebka idealnie do niej pasuje. Buty ładnie łączą się z bluzką pod spodem, więc według mnie nie ma tu elementów, które by nie pasowały. A moda na bermudy jest mega, chętnie ubrałabym się tak w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  8. całość wygląda całkiem fajnie nie podoba mi się tylko połączenie wzoru na marynarce z tym na bluzce to się dla mnie gryzie, buty i torebka ekstra

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi to tak pół na pół,zostawiłabym spodenki,bluzkę i torebkę,które wyglądają fajnie a zmieniła buty i marynarkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką tej stylizacji. Ta marynarka jest tak paskudna, że ją utylizowałam xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm chyba zmienilabym buty i torebke. Akurat poleczenie tej marynarki i spodenek mi sie bardzo podoba, takze to na plus
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty, spodenki i torebka - okej. Coś mi góra nie pasuje, może ta marynarka?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!