Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
FUNOPLER X THIERRY MUGLER

Hej!
W dzisiejszym poście chciałbym przybliżyć Wam jedną z moich najulubieńszych kolekcji wszechczasów. 
Thierry Mugler kolekcja Jesień/Zima 1995
W tym poście zaprezentuję Wam kilka moich ulubionych sylwetek oraz moją interpretację niektórych z nich.
Do jednej stylizacji wykonałem specjalnie całą sukienkę w Stardesign Hair
Polecam Wam również obejrzeć cały pokaz na YT. (link tutaj) Takich pokazów już nie ma... dlatego myślę, że warto go obejrzeć.

A teraz zapraszam Was do zapoznania się z postem ;)


  

  

  

    

  

  

12 komentarzy:

  1. pierwsza i trzecia stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż obejrzałam ten pokaz, może nie w całości ale fragmenty to podoba mi się to jak modelki się zachowywały na wybiegu, dzisiaj to dziewczyny idą jakby kijka im kto wsadził,a tam dziewczęta aż wyginały się,nie które kreacje na prawdę są piękne,zwłaszcza ta z ostatniego zdjęcia :)

      martusia-16

      Usuń
  2. Kiedyś to były czasy, teraz to czasów nie ma...
    Cudowne fryzury i cudowne stylizacje, zarówno na Lalce, jak i na modelkach. Mam wrażenie, że lata 90 były na ogół bardzo płodne w piękne kreacje na wybiegach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne modelki, oryginalne kreacje i cudowne pokazy, zgadzam się z Tobą, że więcej takich pokazów już raczej nie zobaczymy. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, a Twoja sukienka- świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wykonana sukienka 💕
    dawne czasy mają w sobie taki urok nie do podrobienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaz wyglądał naprawdę ciekawie, aż zobaczę sobie materiał na YT. Bardzo mi się podoba pierwsza i ostatnia Twoja interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalne stylizacje! Pieknie wyglada Twój projekt sukienki. Kolekcja faktycznie robi wrazenie. Postaram sue w wolnej chwili obejrzec ten pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać pokazy mody! Te starsze faktycznie mają niesamowity klimat i raczej już takich nie zobaczymy 😞 Twoje stylizacje to cudo! Świetna robota ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądając pokaz miałam ciarki! :D Świetne odwzorowanie sylwetek z pokazu. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje oddajace styl pokazu. Sukienka w ostatniej stylizacji po prostu WOW! Dobra robota w wykonaniu jej
    Jeszcze didam, że super ciekawy post
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest cudowna! Brawo! A stylizacje pokazowe mnie urzekły, coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!