Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Balenciaga Knife Booties Black
Hej!

Tydzień temu razem z Jagodą postanowiłyśmy stworzyć dla Was stylizacje z sukienką It Girls.
Stylizacją, która bardziej przypadła Wam do gustu była moja, za co bardzo dziękuję : )
W tym tygodniu do współtworzenia ze mną postu zaprosiłam Agu : )

Rzeczą, która została wybrana przeze mnie, są buty inspirowane projektem marki Balenciaga.(tutaj możecie zobaczyć sobie realną wersję)
Już w  poprzednim tygodniu chciałam wybrać te buty, ale się nie udało haha.
Wybrałam je ponieważ bardzo mi się podobają i dosyć często ubieram je na swoją doll.
Wydają mi się idealne do większości stylizacji, poza tym tego typu buty są ostatnio bardzo modne : )

Przechodząc do stylizacji, Aga w swojej postawiła przede wszystkim na odcienie brązu, zakładając wzorzystą koszulę ze sklepu Evil Panda, do tego bardzo modne w tym sezonie bojówki, całość uzupełniając paskiem Alexander McQueen Tribute i torebką 9 to 5.
Ja natomiast postawiłam na klasyczny czarno-biały outfit, zakładając białą, wiązaną koszulę z Pearls, pod nią biustonosz Underneath Stardoll, bermudy ze sklepu Runway, do tego torebeczkę Vinyl i moje ulubione okulary It Girls.

Dajcie znać, która stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu i co sądzicie o samych butach : )





12 komentarzy:

  1. Mnie bardziej przypadła do gustu stylizacja Agi 😇 Nie lubię bermudów w ogóle, więc nie przekonały mnie także w tej stylizacji.
    Butów nie mam, nawet nie zastanawiałam się nad ich kupnem 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. U Agi baaaardzo podoba mi się kolorystyka i naprawdę wszystko ładnie ze sobą współgra, ale nie przepadam za bojówkami:( Uwielbiam stylizację Wiktorii, jest bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za zaproszenie mnie <3

      Usuń
    2. Ja dziękuję, że zgodziłaś się zrobić ze mną post haha💋

      Usuń
  3. Bardziej podoba mi się stylizacja Agi. Jest ciekawa, fajnie połączona i podoba mi się nieszablonowe wykorzystanie tych butów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty specyficzne, jak dla mnie nie sa za ladne. Mysle jednak ze calkiem dobrze sie dopasowaly do kazdej stylizacji. Moj glos idzie do Aguuniek, pomimo ze pas jest troche zbedny. Plus za kolorystyke :) chociaz druga tez jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej przypadła mi do gustu stylizacja Agi. Buty same w sobie mi się nie podobają, ale w niektórych stylizacjach wyglądają całkiem okej

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie stylizacja Agi jest ładna, ale nienawidzę bojówek odkąd weszły jakieś 2 lata temu do bershki i każdy je miał stały się dla mnie najgorszym koszmaremXD Też uwielbiam te buty i często je noszę, również w realu mam podobną parę po mamie. Jestem mega wdzięczna, że w młodości się tak ubierała, bo teraz nie muszę szukać wielu pięknych rzeczy z tamtych lat w vintage shopach albo lumpikach:) Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, wszystko do siebie pasuje, a połączenie tych butów z bermudami jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi osobiście te buty się nie podobają,są nijakie...jeśli chodzi o stylizacje to głosuję na Emu.Musia mimo,że jest prosta...w stylizacji Agi kompletnie mi się nie podobają spodnie,dla mnie to koszmar,owszem jak byłam smarkulą to nosiłam bojówki ale moje były jeansowe a nie z materiału xD sam kolor tych spodni mnie odpycha,a krój tym bardziej :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te butki, chyba sama bym się na nie skusiła. Stylizacja Agi megaa mi sie podoba, ladna kolorystyka i wszystko dobrze ze sobą dobrane. Stylizacja Emu.Musi jest dobra i tylko dobra. Łatwa i ładnie wygląda. Stylizacja Agi jak dla mnie górą
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ciężko jest mi wybrać lepszą stylizacja, według mnie obie są bardzo ładne. Wybieram stylizację Agi. Co do samych butów UWIELBIAM JE, bardzo mi się podobają!

    dior

    OdpowiedzUsuń
  10. Agi stylizacja jest super, ale totalnie nie pasuje mi do tych butów :/ Dlatego znów stawiam na Ciebie, bardzo fajny elegancki look, mogłabym iść tak do pracy!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!