Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Moschino Dress Realness

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jak dużo ostatnio widzę ludzi sięgających po pagony. Zawsze bardzo mi się ten motyw podobał i właściwie to jestem zadowolona z efektów.
    Obie stylizacje mają w sobie to coś, ale ta pierwsza ma raczej To Coś i bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się stylka z lewej, jest mega kreatywna!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest ekstra! Bardzo podoba mi się wykorzystanie tej sukienki. Super pomysł na pasek! Druga stylizacja jest dla mnie trochę "przerobiona" - za dużo wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafię wybrać tej lepszej, obie bardzo mi się podobają. Połączenie tej sukienki ze złotymi dodatkami- cudowne. Tak samo jak i dodanie koszuli w drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są świetne. Ale pierwsza zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrazeniem pierwszej stylizacji :) druga rownie udana, chociaz nie wiem po co ten golf gdy sa perly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe stylizacje 😇

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kreatywne stylizacje! Super!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja, wow. Świetne wykorzystanie tej sukienki, to samo sie tyczy całości. Druga też fajna, ale pierwsza to cudo
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety ale nie moje kolory :( no takie 8/10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!