Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
star shopping

15 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest porażka! Nic z niczym nie gra, a wszystko jest tak krzywo założone:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle założone są tylko buty xd

      Usuń
    2. Taaa... Sukienka i buty specjalnie są tak krzywo, rozumiem;(

      Usuń
    3. sukienka jest założona normalnie, a to że nie pasuje ci, że kawałek odstaje to już nie mój problem:)

      Usuń
    4. Ja proszę(radzę) o trochę dbałości, a nie produkowanie na szybko, bez zastanowienia byle było dużo:(

      Usuń
    5. https://prnt.sc/pcz9ku

      Usuń
  3. Buty faktycznie wydają się krzywo założone, ale za to dobrze skomponowane z resztą dodatków. Sukienkę może bym wymieniła na jakąś... Beżową? Sama nie wiem, po prostu ta ma dla mnie dosyć codzienny charakter. Bluzka pod spodem wydaje się do niej zbyt elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty widzę są krzywo założone. Oraz torebka mi tutaj nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem jestem na nie. Zwyczajnie mi się nie podoba, każda rzecz jakby z innej beczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamysł tej stylizacji mi się podoba, jednak ta konkretna sukienka mi tu nie pasuje. A co do butów, to ja nawet nie zauważyłam, że są krzywo ze stylizacji, tylko z komentarzy.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Nope, nie podoba mi się :/. Kolczyki, buty i sukienka razem całkiem spoko i z taką bazą bym jeszcze popracował.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, spójna stylizacja, lubię tu dodatki. Mam tylko problem z sukienką, nie podoba mi się to, jak została wykonana. Bardzo nieefektownie "układa się" na lalce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,ze admini tak zepsuli wykonanie tej sukienki,bo pogrubia sylwetke doll. Rzeczywiscie elementy stylizacji niezbyt ze soba sie lacza. Moze wlasnie wymiana sukienki i torebki bylalby dobra decyzja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jak dla mnie zabiła ten look. Nie jest wykonana najlepiej i to widać. Podoba mi się za to połączenie kolczyków i okularów. Z tymi włosami tworzą coś fajnego

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!