Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: oversize pants

10 komentarzy:

  1. Pierwsza jest wspaniała, połączenie pereł i takich mocnych czarnych ubrań wygląda bardzo efektownie. Druga jest okej, kolczyk i beret mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim odczuciu obie są 5/10. Pierwsza, niby przepych pereł, ale czegoś brakuje, pusto choć pełno i te średnio ładne rękawiczki. Druga, super płaszcz(!), ale też jakoś pusto, choć jest wszystko dopasowane, to takie jednolite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że Marta jest fanką luźnych spodni, to już któryś z postów z serii "DUET", w którym główną rolę odgrywają właśnie one. Trochę szkoda, bo powoli mnie one nudzą, przydałaby się jakaś odmiana. Rozumiem również jak wygląda aktualny stan rzeczy związany z twoim kontem, ale to nie zmienia faktu, że opierasz swoje stylizacje na podobnej zasadzie. Co do dzisiejszego postu, to jest on dość średni, w pierwszej stylizacji są po prostu nawrzucane dodatki, które razem tworzą wrażenie bałaganu, mimo, że elementy są eleganckie, tak dla mnie jest to nieco niechlujne. Poza tym źle czyta mi się ten top z perłami, ze względu na wiązanie, po prostu za dużo się dzieje przy dekolcie. Z kolei druga to po zakryta płaszczem czarna dziura, która, mam wrażenie, zaraz mnie pochłonie im dłużej wpatruję się w tę stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście podobają się obie, druga jednak bardziej do mnie przemawia. Podoba mi się połączenie tego płaszcza z butami. Również kolorystyka jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja mi się nie podoba,pereł jest tu zdecydowanie za dużo i te rękawiczki są brzydkie,wywaliłabym je....druga stylizacja jest o wiele ładniejsza,choć ten płaszcz zakrywa stylizację i chyba bym się go pozbyła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszcz z drugiej stylizacji kojarzy mi się z ekshibicjonistą w parku. Oni takie noszą. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej panuje chaos, nie podobaja mi sie te rekawiczki. Perly dziwnie wygladaja na tym wiazanym staniku. Druga stylizacja jest za ciezka

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej zamieniłabym ten top na jakiś czarny stanik bez ramiączek. W drugiej propozycji lubię kolorystykę, ale nie lubię połączenia ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  9. W stylizacji po lewej nie podobają mi się te perły i rękawiczki :/. W tej po prawej wszystko fajnie pasuje, ale osobiście nie jestem fanką tego beretu

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!