Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
the only

12 komentarzy:

  1. Widziałem już w apartamencie i jestem zakochany<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja. Jedynie nie podobają mi się rękawy, z jednego jedynie powodu, bowiem estetyką świetnie wpisują się w klimat, jedynie przeszkadza mi to, iż są tak długie. Do reszty nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja jest bardzo ładna,ale te długie rękawy kompletnie mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się te rękawy, ale reszta super

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pomysł na torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeszkadza mi tutaj nawet polaczenie srebra ze zlotem. Jedynie nie podobaja mi sie te rekawy. Wygladaja dziwnie... reszta ok 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!