Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
What About Us

8 komentarzy:

  1. Noo podoba mi się, super fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przeszkadzają mi tu te buty ale reszta jest mega ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jednolita baza i mocne czarne dodatki, przeszkadza mi jedynie ta czapka- jest zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak czapka troche tutaj psuje calosc. Polaczenie swetta ze spodnica daje dobry efekt. Zastanawiam sie jedynie, czy te mocne czarne dodatki nie przyciemniaja reszty. Moze wersja z bialymi butami? 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka nadaje innego charakteru stylizacji, podoba mi się jej użycie, chociaż w całej stylizacji to baza najbardziej mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jest bardzo ładna,ale zmieniłabym buty i wyrzuciła czapkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!