Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #10

9 komentarzy:

  1. O panie, jest to perfekcyjny matching! Kocham no! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem również z całego zestawienia najbardziej podoba mi się makijaż. W stylizacji nie przekonują mnie dodatki, takie jak okulary i kolczyki, chociaż całość jest bardzo zgrana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę napisać tylko: WoW! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się nie podoba, kiczowato i bez ładu jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż oka jest bardzo ładny,ale stylizacja mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak muszę przyznać, że wszystko do siebie pasuje tak bluzka i okulary są okropnie wykonane i całość przez to bardzo traci :/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię wykonania bluzki, ale rzeczywiście kolorystycznie świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawia mnie wykonanie tej bluzki, co autor miał na myśli. Spódnica mi wpadła w oko ale szczerze nie wiem do czego bym ją założyła jak by się znalazła w mojej szafie. Najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się makijaż oka.

    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widze dobrze wystylizowana te bluzke xd stylizacja podoba mi sie pomimo tych kolczykow... dla mnie sa one paskudne xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!