Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre.
Witajcie kochani!
Jak minął Wam ten tydzień? Ja w końcu porządnie odpoczęłam, wyleżałam się na plaży i nawet się opaliłam (jestem biała jak ściana zazwyczaj :D). Ogólnie bardzo się cieszę, że pojechałam. A Wy byliście w Chorwacji? A może znacie inne piękne miejsca które warto odwiedzić? Dajcie mi znać :) 

Jeżeli chodzi o aranżacje to przygotowałam ją już przed wyjazdem i w sumie dobrze bo nie wiem czy zdążyła bym teraz. Kolejny raz postawiłam na zielone dodatki. Myślę, że roślinki idealnie pasują do ściany z cegieł i tworzą świetny klimat.


7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Ja byłam dwa razy i absolutnie uwielbiam tamte krajobrazy ♥

    Aranżacja piękna, tylko to lustro samo w sobie mi się nie podoba. Wybrałabym inne :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie byłam w Chorwacji, w tym roku u mnie królują góry, dwa tygodnie temu Zakopane, a niedługo na tydzień do Karpacza.

    Aranżacja jest super, najbardziej podoba mi się okno z oprawą - karnisz itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja podobno jest nudna.. juz kilka osob mi odradza Balkany. Ja wybieram sie niebawem na zachod Europy 😄 aranzacja podoba mi sie, chocam wrazeniw ze to biale lozko strasznie sie wyroznia na tle tych cegiel. Ale z drugiej strony w innym kolorze mogloby przeciazyc to wszystko xd

    OdpowiedzUsuń
  4. aranżacja jest bardzo ładna :) jedyne co mi przeszkadza to te lustro nad łóżkiem,zmieniłabym je na jakieś inne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. W może do Islandii byś się wybrała? :p Widok za oknem w dzisiejszej aranżacji nie pasuje mi do wnętrza pokoju. Reszta miodzio

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wypowiem się na temat wakacji oraz różnych miejsc ponieważ niestety cały czas siedzę w domu. Tak tak ze mnie nie przebojowa dziewczyna.
    Co do wnętrza. Zamiast lustra dała bym coś innego. Tutaj już wezgłowie mamy ale widziałam czasem ludzie dodają tak jak by jeszcze jedno tylko to już pikowane. Odrzuciła bym również tą lampkę z prawej strony.To tyle odemnie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!