Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W02L04- "Giambattista Valli x H&M"
Wiem! Już trochę przynudzam tymi sukienkami w każdym poście, ale nie mogę inaczej! Codziennie noszę spodnie i nie ciągnie mnie do tego na stardoll... Dzisiaj starałem się stworzyć sukienkę zaprojektowaną przez Giambattista Valli dla sklepu H&M. Wykorzystałem dwie suknie tego projektanta pochodzące ze sklepu Young Hollywood(nadal dziwi mnie to, że admini dwa razy dodali tą samą sukienkę do YH). Całość bardzo uboga w dodatki i po raz kolejny moje ulubione sandałki, również z Young Hollywood.

+Upominek tym razem wędruje do: Karolinnaaa2222

19 komentarzy:

  1. Ale to się wszystko ładnie zgrywa ze sobą! Jak personalnie nie przepadam za złotem, to w połączeniu z różem - wychodzi cudowanie. Wyszło bardzo oryginalnie, w zasadzie to zestawienie podoba mi się nawet bardziej niż sam oryginał... Moim zdaniem ilość dodatków jest dobrze dobrana, torebka mogłaby tutaj wszystko zepsuć.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne stylizacje,
    jc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w realu bardzo rzadko noszę złote kolory, ogólnie nie przepadam za jasnymi rzeczami. Oryginał był okej, ale może przez to że GV cały czas pokazuje tiulowe suknie nie było efektu WoW. Torebka wyglądała dziwnie, bo nie widać dłoni doll i wyglądała jakby latała w powietrzu za doll...
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. bardzo ciekawy pomysł na sukienkę,ogólnie stylizacja jest bardzo ładna :) jedynie może zmieniłabym kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałem coś kontrastującego do sukienki, dlatego te niebiesko-złoto-czerwone kolczyki.
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Ta kieca w realu mi się nie podoba, ale Tobie jej odwzorowanie wyszło bardzo ładnie. Podoba mi się ten pasek, skąd on jest, może ktoś podpowiedzieć? :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo:)
      Pasek to 28 kolekcja Limited Edition.

      Usuń
  4. Wow! Meeegaaa! Chcę taką sukienkę w realu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zauważyłam, dziękuję!

      Usuń
    2. Teoretycznie mogłaś ją mieć;)
      Zaraz coś zarezerwuję, Dzięki:)

      Usuń
  5. Ja co prawda nie wiem jak prezentował się oryginał, ale Twoja wersja i tak bardzo mi się podoba! Sukienka wyszła pięknie, nie sądzę aby Admini kiedykolwiek mogli zrobić ją lepiej. Złote dodatki są tak subtelne i delikatne, że kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie właśnie czy admini jak w poprzednich latach (Balmain i Moschino/Antidote) odadzą kolekcję HM do plazy?
      Dziękuję<3

      Usuń
  6. Fajny pomysł na połączenie dwóch sukienek, widziałam oryginał, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo to że nie trawię różu to zestawienie mi się podoba. Sandałki strasznie mi się podobają. Są po prostu śliczne.
    Znalazłam ten blog dosłownie przez przypadek i cieszę się że tu jestem.
    mariola12333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nas znalazłaś:)
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Swietnie sobie poradziles ze stworzeniem tej sukienki na stardoll 😊 dzieki dobrze dobranym dodatkom wyglada tak samo efektownie jak na Kendall Jenner 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kednall miała jeszcze kilometrowy tren:)
      Dzięki!

      Usuń
  9. Super pomysł na sukienkę, ale ogólnie stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!