Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Lipiec

Wiem, wiem, znowu mam poślizg i to spory. Przepraszam Was. Nie przedłużając podliczyłam jak zawsze wszystkie Wasze komentarze. W tym miesiącu było bardzo dużo postów i Wasza aktywność też był spora, z czego bardzo się cieszę. Pod tym LINKIEM możecie zobaczyć dokładną rozpiskę. Mam nadzieję, że taka aktywność utrzyma się dłużej :) 

Teraz czas na opierdziel ;p Proszę Was, jeżeli zmieniacie konto, nick na blogerze czy na stardoll podpisujcie się! Bo ja potem siedzę i szukam Was. A dodatkowo gubię się przy liczeniu. 
I własnie pytanie czy osoba poniżej to Naechi? 

Daj proszę jak najszybciej znać! 

Na poniższym obrazku, jak również w zakładce Elita możecie już zobaczyć zaktualizowaną listę. 

Tym razem musiałam usunąć trzy osoby: Marta32222, Venicue i Rockarolla_, naprawdę niewiele Wam zabrakło. Mam nadzieję, że wrócicie do naszej Elity. Dodałam z kolei dwie osoby. Witamy sylwia5278 i Naechi (o ile dobrze wpisałam). 

W tym miesiącu znowu nagrody mamy dla każdego z Was! 
Zgłoście się na konto QueenCrew po odbiór 40sd! 

Trzymam kciuki za Was w następnym miesiącu :) 


6 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!