Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
THE 2019 MONTHLY SCAVENGER HUNT - sierpień
Witajcie w sierpniu!
Podobnie jak miesiąc temu mam nadzieję, że macie ochotę udać się na wyprawę poszukiwania skarbu. Sierpniowa statuetka jest już do znalezienia na Stardoll. Aby ją znaleźć macie dwie drogi do wyboru. Jedna z dróg to przekopanie całej strony i odnalezienie statuetki samodzielnie. Jeśli jednak ten sposób wyprowadziłaby Was "w pole", możecie skorzystać z drugiej drogi. Druga droga to rozwinięcie treści postu. Jest tam podane w trzech krokach jak znaleźć statuetkę.

1. Wchodzimy w zakładkę "Konkursy".
2. Po wykonaniu kroku pierwszego, klikamy na białym pasku "Centrum kariery".
3. Po znalezieniu się w "Centrum kariery" musimy przewinąć stronę trochę do dołu, aby na białym tle (bądź na instrukcji "Jak zostać stylistą", tak jak było u mnie) znaleźć sierpniowy skarb. Teraz wystarczy kliknąć na statuetkę i gotowe!

11 komentarzy:

  1. Mi juz ktos wczesniej pomogl xd sukienka ladna, moze sie przydac 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałem jeszcze przypomnieć, że admini za znalezienie i odebranie wszystkich gifów obiecują dodatkową wyjątkową nagrodę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną mam znalezione wszystkie. Jeśli tak dalej pójdzie to się dowiem czy coś dali czy nie.

      Usuń
  3. Dzięki, ja sama nigdy nie mogę ich znaleźć. Sukienka nawet nie najgorsza a ciekawa jestem tego prezentu na koniec :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. A btw wie ktoś co z HB na sierpień? Przeoczyłam czy ich nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko tyle na ten temat: "Someone sent a mail to stardoll staff and they answered that tribute season was their priority, but hotbuys are going to be released next week ❤️"

      Usuń
    2. Aha, no tak. Tyle mają na głowie przecież! Dzięki za info :D

      Usuń
  5. Super, że pokazujesz gdzie te rzeczy znaleźć :) Mi się nigdy nie chce szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest bardzo ładna, chętnie ją odbiorę. Gdyby nie te wskazówki nawet nie wiedziałabym, że coś takiego na SD jest, przez to też będzie to dopiero druga rzecz z tej serii, ale chętnie dowiem się jak wygląda specjalny prezent za zebranie wszystkich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka,trochę się namęczyłam z szukaniem figurki ale potem udało się xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!