Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #9

8 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia, niby wszystko do siebie pasuje, ale czegoś mi tu brakuje... Sam nie wiem:\

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest totalnym sztosem i idealnie, ale to idealnie, pasuje do stylizacji. Całość kolorystycznie mnie rozwala. Moje jedyne zastrzeżenie to torebka - mogłaby być inna, mniej futrzana.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się bardzo podoba ta stylizacja i nic mi nie brakuje. No i ten makijaż jest fantastyczny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją na innym blogu i podoba mi się! Torba mogłaby być ładniejsza, jej wykonanie mnie razi, ale pasuje kolorystycznie

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż wow! Stylizacja jest dość udana, ale brzydka torba.

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jest świetna,ale ta torebka jest kiczowata,zmieniłabym ją

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super, jedynie torebka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna,lubie taka kolorystyke 😄

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!