Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jestem jak ćma, która leci do jego ognia,a on nigdy nie waha się, żeby mnie oparzyć.

Hej i czołem kochani! 
Jak mija Wam tydzień? 

Ja jak wiecie lenichuję od wtorku ;p Post jednak piszę dużo wcześniej, planując wszystko już na zapas. W sumie chyba dobrze zrobiły mi te przygotowania do wyjazdu, bo naprawdę sporo rzeczy ogarnęłam. A jak tam u Was? Jak spędziliście tydzień? 

W wybranej na dziś aranżacji, znowu pojawia się ostatnio mój ulubiony motyw - rośliny. Tym razem jednak postawiłam na przewagę zieleni z dodatkiem złota i drewna. Stardoll jak zawsze pokrzyżował moje plany :( Brakuje mi tak wielu rzeczy i kolorów. No cóż, trzeba sobie radzić. 
Jestem ciekawa jak Wam się podobają takie wnętrza? 

5 komentarzy:

  1. Piękne, te rośliny i pnie dają świetny klimat.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ladnie wyglada, tylko ten kolor scian mi sie nie podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie jest ładnie,ale mi również kolor ścian nie przypadł do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ciekawa kolorystyka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie. Najbardziej z tego wszystkiego to podoba mi się ta huśtawka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!