Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Versace
Inspirowałem się memem ze zdjęciem modelki z pokazu Versace i podpisem: "Ta modelka wygląda jakby chciała zrobić cosplay wszystkich postaci ze Scooby Doo jednocześnie"
1 Marynarka Young Hollywood, Subcouture | Bluzka Antidote, Young Hollywood | Pasek Subcouture | Spodnie LE, Young Hollywood | Torebka LE, LE Decor | Buty LE 

2 Golf Antidote | Koszulka Subcouture | Torebka It GirlsHB | Spodenki Young Hollywood, Original FutureHB | Buty LE 

11 komentarzy:

  1. Fryzura mega! Obie stylizacje są bardzo dobre, jednak ta ze spodniami jest idealna, super torebka i marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo wzorów, kolorów, nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje mi się podobają. Jestem fanką takiej estetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pierwsza jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, pierwsza rewelacyjna 😍 w drugiej inne buty i bez tego tshirtu i bedzie dobrze ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mój styl,nie lubię neonowych kolorów,pierwsza jeszcze się broni,ale w drugiej buty kompletnie nie pasują,torebka i ten T-shirt również do wymiany

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Z reguły nie lubię takich szalonych stylizacji, ale ta z lewej jest świetna. Druga niestety mi się nie podoba

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga to dla mnie wielkie NIE, ale pierwsza ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam ludzi którzy potrafią spojrzeć w szafę i wiedza co na siebie założyć. Również za odwagę. Ja na przykładnie nie potrafię dobrze się ubrać i czasem mam problem z dobraniem czego kolwiek. Dlatego będe uczyć się od najlepszych. Obie stylizacje są piękne i mnie urzekły ale bardziej podoba mi się ta z prawej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!