Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie denerwuj się,nie przywiozłem cię tutaj,żeby cię zabić.
Witajcie kochani!
Myślałam, że dziś nie uda mi się dodać postu. Niestety mój kręgosłup odmówił posłuszeństwa. Wyszło dźwiganie walizki, ale powiem Wam, że było warto. Weekend naprawdę był świetny i już nie mogę się doczekać kiedy znowu się spotkamy. Tymczasem wyszło, że jadę na wakacje! Jak myślicie? Gdzie się wybieram? Dla osoby która zgadnie jako pierwsza mam niespodziankę. A Wy byliście już na wakacjach? A może dopiero się wybieracie?

Do dzisiejszej aranżacji podchodziłam naprawdę kilka razy. Totalnie mi nie wychodziło. Ostatecznie powstała salon w ciemniejszych kolorach oczywiście z dodatkiem złota i zieleni.
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba!


23 komentarze:

  1. ładna aranżacja :) ja nie mam wakacji,ciągle tylko praca i praca :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak zawsze jestem pod wrażeniem, wszystko super razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja powiem, że może nad polskie morze...

      Usuń
    2. A może coś bliżej? Idziesz dobrym tropem

      Usuń
    3. Ja mieszkam w górach i moja znajomość wybrzeża jest żadna, więc palne: coś z 3miasta

      Usuń
    4. Wyjdźmy poza Polskę 🤭

      Usuń
    5. Mój ostatni pomysł Hiszpania...

      Usuń
  3. Pięknaaa ♥ Kurcze, Ty masz do tego wielki talent :D
    Zgaduję, że nad morze?
    Ja niestety w tym roku bez wakacji :(

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko :) a możecie dokładniej?

      Usuń
    2. hmm Chorwacja albo Włochy? :D

      Usuń
    3. najwyżej Kinga mnie zabije za podpowiedź, ale jedno z tych dwóch :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wiem, poproszę o niespodziankę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja ci powiedziałam, nie przysługuje ci prezent :D

      Usuń
    2. przysługuje za to, że nie zepsułam Ci konkursu ahahah

      Usuń
    3. No dobra coś w tym jest, hahaha

      Usuń
  6. Aranżacja bardzo mi się podoba, szarość ładnie łączy się ze złotem i zielenią.
    Co do pytania, może palnę głupio, czyżby Szwecja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna aranżacja, świetnie to wygląda, zielony ożywia wszystko.
    Ja dwa tygodnie urlopu spędzam od poniedziałku w Zakopanem, a potem 3-miasto.
    Ty pewnie egzotycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To wnetrze jest niesamowite 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Krym? xD
    Ogólnie aranżacja bardzo ładna!! <3 Kocham te kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Obstawiam Chorwację albo Grecję. Tam jest jedna z najlepszych pogód na wylegiwanie się nad morzem. W aranżacji wszystko wygląda super.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!