Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W04L01- "Reveal"
Witajcie!
Dziękuję Wam za wszystkie życzenia i prezenty<3 
Wróciłem z wakacji i mam dużo pomysłów na stylki, nawet na te nie z mojego działu... Dzisiejszy look inspirowany (jak już pewnie zauważyliście) Kim Kardashian. Zakochałem się w tych włosach i musiałem je mieć! Mam nadzieję, że tym razem makijaż spodoba się Wam bardziej niż poprzednio, nadal jestem bez brwi, ponieważ nie mogę znaleźć żadnych ładnych w kolorze blond/biel (jakby ktoś miał albo wiedział u kogo takie kupię proszę o komentarz)

Outfit: Zacząłem od koszulki, która jest częścią niespodziewanej kolekcji Subcouture, dodałem spodenki, które pochodzą z tego samego sklepu. Do tego wielkie kozaki, modne już kilka sezonów temu, ale nadal bardzo je lubię oraz dwie żółte torebki insp. Jacquemus.

6 komentarzy:

  1. Jest okej. Tak zwyczajnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, tym razem wszystko mi sie podoba! :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś nie napisał, że jest to inspirowane KKW to bym się nie domyśliła, serio. Włosy mają bardzo fajnie wykonaną górę, ale na pierwszy rzut oka na całość zastanawiałam się co to za czarny "ogon" XD Czy to jakaś pelerynka czy o co chodzi, dopiero potem załapałam, że to część włosów.
    Lubię połączenie koszulki z tym kombinezonem. Zrezygnowałabym z jednej z torebek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się trio koszulka+spodenki+buty, razem tworzą świetny klimat, jedynie odrzuciłabym naszyjniko-torebkę(lol?) oraz tę malutką torebunię. Moim zdaniem one niszczą stylizację, która ma fajny klimat zahaczający o cyberpunk bądź synthwave. Co do fryzury, góra tak, dół zdecydowanie nie, chyba, że do stylek fantasy, iks de. Makijaż jest całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrym pomyslem bylo wybranie tych dlugich butow 😉 jedyme co tutaj niezbyt mi pasuje to te torebki. Chyba dlatego,ze najczesciej widze je w bardziej eleganckim wydaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jest ładna,aczkolwiek to nie mój styl,jedyne co bym wyrzuciła to te torebki które tu nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!