Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
im not that strong to keep fighting, sorry
Witajcie, jest to mój ostatni post na blogu. Tylko ta stylizacja nie została opublikowana na blogach, a którą miałam zapisane. Jest mi bardzo przykro, że nie udało mi się uratować mojego konta. Nawet z Wasza pomocą się nie udało. Żałuję tylko, że Stardoll mi je zamknął z fałszywego powodu, a nie chce mi wysłać dowodów.. To smutne, jak wiesz, że nic nie zrobiłeś, a i tak nic nie możesz zrobić żeby to odzyskać. 
Bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za każdy komentarz pod moimi postami. Było mi mega miło, że mogłam tutaj publikować swoje posty. Mam nadzieję, że blog przetrwa jeszcze wiele lat w otaczających go wspaniałych czytelników i redaktorów, jak dotychczas.
Poznałam tutaj wiele przyjaciół, którzy mi pomagali do końca. Chciałabym podziękować każdemu z osobna...
Gabrysia, Aga, Kinga, Ada, Kamil, Bartek, Claudia, Wiktor, Karina, Sophie, Agata - dziękuję Wam!
No i dziękuję każdemu kto wysłał w mojej sprawie wiadomość do adminów.

Żegnajcie kochani!


11 komentarzy:

  1. Stylizacja jest świetna!
    Nie mogę uwierzyć, no nie mogę... Chyba sama popłaczę... Tyle lat byłaś na sd, wiele razy mogłam na Ciebie liczyć, to mega przykre... Mówi się, że coś się kończyć, coś zaczyna. Może spróbuj od nowa, pewnie nie będzie łatwo, ale przecież możesz liczyć na pomoc, masz na kogo. Pomyśl, spróbuj. Jest jeszcze jedno wyjście, potraktuj tę sytuację jako znak, że musisz zająć się życiem prawnym. Będę trzymała kciuki bez względu na Twoje decyzje!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja *-* wielka szkoda,że to tak się skończyło....admini zamiast zająć się na prawdę ważnymi sprawami na sd to oni jakieś szopki odstawiają,nie długo zaczną wszystkim usuwać konta z byle gów*a za przeproszeniem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak Ci pisałam na sim, będzie mi Ciebie brakować :<
      Pisz na fb konieczne :D

      Usuń
  3. Wielka szkoda, zachowali się totalnie po chamsku! :<
    Fajna stylizacja, będzie mi brakować twoich looków

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakuje robienia looków :( Dziękuję!

      Usuń
  4. Przykro mi, że tak się to skończyło mimo odezwu ze strony innych użytkowników.
    Stylizacja jest świetna. Podoba mi się połączenie wzorów z ropu i torby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisali mi: Just because you are a blogger about Stardoll doesn't mean you are
      allowed to break the rules. Continuing to write in -- OR have your friends
      write in on your behalf -- will not change anything.

      Dziękuję Michał :)

      Usuń
  5. Liczę na powrót w wielkim stylu, z nową siłą, energią i weną! Stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jak zawsze super. Marta strasznie mi przykro że nie udało się odzyskać konta. Polubiłam Ciebie i bardzo mi będzie brakowało twojej obecności. A może skusisz się na powrót? Bardzo bym się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!