Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #7

8 komentarzy:

  1. O panie, to jest genialny matching! Zakochałem się no! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja mi się podoba, świetnie wygląda tiul spod turkusowego kompletu. A może to grynszpan? Hmm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się tym razem :(

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, podoba mi się dobranie spódnicy i jej idealnie pasujący kolor. Makijaż wygląda pięknie, a różowy neon super to uzupełnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizację oglądałam już w zaplanowanym poście (chyba) albo w Twoim apartamencie. Nie wiem już gdzie, ale bardzo mi się podobała i nadal mi się podoba. A dopełnienie całości różem - love.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna, jestem pod wrazeniem tego jak wystylizowales te paskudna spodnice xd bo ogolnie nie lubie tego odcienia zielonego,ale tutaj wyglada wszystko swietnie ☺

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!