Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Million Reasons
Cześć, jak pewnie zauważyliście w poprzednim poście nic nie napisałam. Wyszło tak za sprawą mojej rodzinki u mnie i poświęcaniu im praktycznie całego mojego czasu poza pracą. 
Uwielbiam to kiedy jesteśmy razem, wczoraj byliśmy w pięknym mieście niedaleko mnie, Bexhill i plażowaliśmy. Za tydzień jedziemy na cztery dni do Londynu, nie mogę się doczekać. Od razu po powrocie czeka mnie przeprowadzka, na co też już się niecierpliwie. Z drugiej strony jednak nie chcę by czas tak leciał, bo moi bliscy wyjeżdżają 27 sierpnia i nie wiem jak to przeżyję. Pociesza mnie fakt, że w połowie września przyjeżdża do mnie druga siostra i też zamierzamy spędzić świetnie czas.
Jedyne co, to mój portfel płacze, bo rozpieszczam moich bratanków do granic możliwości i non stop kupuję im nowe zabawki, ciuchy i słodycze. Trzymajcie kciuki abym nie zbankrutowała :D

17 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) ja bym uważała z tym rozpieszczaniem bo potem to się odbija na nas xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na tyle fajne chłopaki, że i bez prezentów by się obyło, a oni byliby wciąż szczęśliwi. Właśnie za to jakimi świetnymi dzieciakami są mogłabym ich rozpieszczać bez opamiętania :D

      Usuń
  2. a Wiktorowi i Kamilowi też kupujesz zabawki i słodycze? :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im to raczej pikselowe ciuchy (ale nie tylko) :P

      Usuń
    2. TAK! Agu bardzo mnie rozpieszcza i cały czas coś mi daje/kupuje, nie tylko na SD.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. najchętniej rozpieszczałabym wszystkich :) lubię dawać radość

      Usuń
  4. Super stylizacja! Z taką ciocią to mają dobrze :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najzabawniejsze jest to, że ja ogólnie nie przepadam za dziećmi, ale za moim chłopcami świata nie widzę :D

      Usuń
  5. Nie wiem czy lubię tutaj te brązowe dodatki, ale stylizacja i tak mi się podoba. Pomarańcz z fioletem to chyba moje ulubione połączenie kolorystyczne.
    Mam podobną sytuację z siostrzeńcem. Ma już dwa lata i nie da mu się niczego odmówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi są nieco starsi, jeden ma pięć a drugi osiem lat, niedawno urodziła się im siostra więc doszła kolejna osoba do rozpuszczania :P

      Usuń
  6. Piękna stylizacja! Bardzo podobają mi się kolory i ogólny dobór dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  7. A co mi kupisz jak przyjadę :D stylizacja bardzo mi się podoba, tylko ja chyba usunęła bym te kolczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważne połączenie kolorów, ale mi się podoba. Jedynie tak jak Kinga napisała usunąłbym ten kolczyk, ewentualnie dał coś innego, może mniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bylaby ladna, ale ten kolczyk i pas jakos mi nie pasuja. Sa zbyt ciezkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo czerń albo brąz. Jak dla mnie od paska w górę i od poniżej paska to elementy dwóch różnych stylizacji. Razem mi się to nie podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!