Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Śmierć jest łatwa, prosta, życie jest trudniejsze.
Hej i czołem kochani! 
W tamtym tygodniu aranżacji nie udało mi się opublikować ponieważ źle się czułam, ale ogólnie ostatnio nie mam też do tego głowy. Brakuje mi weny i chciałabym zrobić sobie jakieś fajne wakacje. Dziś wyjeżdżam do Poznania i okropnie się cieszę! Przynajmniej chwilę odpocznę od rysowania i stardoll. No i spotkam się z osobą z którą tworzę koszulki. Już się doczekać nie mogę. A Wy jakie macie plany? Koniecznie dajcie znać, ponieważ w chwili publikacji postu będę w pociągi i chętnie z Wami pogadam (o ile będę mogła komentarze dodawać, od dawana mam z tym problem).

Aranżacja przygotowana na dziś zaczęła powstawać już dawno u Agi, jednak tak jak napisałam wyżej, ciężko mi to przychodzi. Postawiłam na odcień zieleń, według mnie to taka zgniła zieleń ale myślę, że bardzo ładnie tutaj pasuje. Całość jest subtelna i przytulna.


Jak Wam się podoba? 

8 komentarzy:

  1. Dość ciekawa aranżacja. Ale trochę mdło jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, tylko znowu widzę ten brzydki żyrandol i tę masywną doniczkę. Proszę zaprzestać używania tych obu artykułów! A tak poważnie, to widać, że brakuje Ci pomysłu, bo znowu wracamy do prac sprzed miesięcy, ponownie widzę tę estetykę, przez co nie zachwyca mnie to już tak, jak wtedy; jedynie meble, które trafiły niedawno do Starplazy nadają nieco świeżości, no bo jest to coś nowego, ale klimat ten sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu chyba za dużo sobie biorę na głowę i może przydała by mi się przerwa. Ale co ja zrobię ze ja lubie te rzeczy :D

      Usuń
  3. ja też używałam w stylizacji rzeczy, które lubiłam i wciskałam je do prawie każdej stylki, bo mi tak pasowało, także mi to nie przeszkadza :p
    aranżacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten pokój u Aguuniek i mega mi się podoba ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chciała w tym wnętrzu więcej zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, aczkolwiek mam wrażenie, że już to widziałem:(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!