Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W02L03- "Discovery Channel"
Witajcie!
Przyznaję się, troszkę przesadziłem z biżuterią w ostatnim poście. Dzięki za wszystkie komentarze, mam nadzieję, 
że dzisiaj nie przesadziłem z biżuterią;) Tym razem bez makijażu, tylko usta. No i Wszystkiego Najlepszego dla mnie, urodziny mam za 4 dni, ale wtedy nie publikuję żadnego postu... Nie wiem czemu na Stardoll mam ustawiony 
13- może to przez moje dziwne dziecięce upodobania do tej liczby...

Dzisiejszy look przywodzi mi na myśl Magdę Gessler.. Może to przez te okulary i wielką bluzę z piórami? 

Muszę też ponarzekać na konkurs. Wiedziałem, że nie mam szans i że nie zrobię kolekcji, ale miałem nadzieję, 
że wygra ktoś, kto zrobi wielkie WoW.... No nic:( Mi się nie podoba, może 3 lata temu Balenciaga Vetementes byłyby extra, ale teraz jak są w co drugiej dostawie nie robią wrażenia. Artykuły są okej, ładne i dobrze wykonane, podziwiam dziewczynę, która wysłała swój własny projekt- świetnie wykorzystała okazję (szkoda, że jej pozostałe wybory nie są już tak dobre)
A Wy co uważacie o nowej kolekcji Stardoll.Feat (admini napisali też notkę w której informują o tym, że więcej artykułów od zwycięzców pojawi się w następnych dostawach)?

Outfit: Wszystko zaczęło się od... Valentino Tribute i chęci wystylizowania czegokolwiek z tej kolekcji. Wybór padł akurat na tę bluzę. Pierwszy raz użyłem też tej niezwykle popularnej i poszukiwanej spódnicy z Le-Re.

7 komentarzy:

  1. Bluza super. Wszystko inne jest dziwne, nic do siebie nie pasuje. Torebka też ładna, ale razem z resztą rzeczy wygląda dziwnie. To tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt mi się podoba, to chyba przez tą torebke.

    A co do kolekcji to moim zdaniem jest średnia. Podoba mi się tylko jedna rzecz

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się stylizacja nie podoba. Jeszcze ta fryzura wygląda okropnie :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie kupiłem długą spódnicę 123Twiggy. Ale w połączeniu z tą bluzą dollka wygląda jak Ponury Żniwiarz. :D Tylko kosy brakuje. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ta nowa kolekcja do sklepu Stardoll feat jest koszmarna,jeśli chodzi o stylizacje to mi ona się nie podoba,ta bluzka tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi stylizacja bardzo sie podoba, ladna kolorystyka ☺ lubie takie polaczenie bluzy ze spodnica odkrywajaca nieco ciala 😉 co do wystawy... zgodze sie z Toba, tamte marki juz nie robia tetaz takiego wrazenia jak kiedys. Tez wydawalo mi sie,ze wygra ktos,kto wybierze naprawde genialne artykuly, a tutaj takie cos... tylko zolta bluzka jest warta zakupu. Mysle o butach w dolary i piorkowej spodnicy,ale nie wiem czy sie przydadza. A za 4 dni... wszystkiego najlepszego ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja mi się nie podoba, mam wrażenie, że każdy tworzący ją element to kompletnie inna historia. Co do dostawy, to jestem nią nieco rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!