Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: rare plastic purse


9 komentarzy:

  1. Zabójcze stylizacje.. Dosłownie
    Jestem zachwycony obiema, uważam, że najlepsze jakie zrobiłaś<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tym :) Stylki mega!!! Również uważam, że to najlepsze jakie zrobiłaś!!

      Usuń
  2. Niestety podoba mi się tylko ta z lewej, za to jest idealna :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna twarz! Ja uwielbiam pierwszą propozycję. W drugiej bardzo podoba mi się, że choker wygląda jak część bluzki. + kolorystyka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Marti, jaka ty bogata suczka takie ciuszki? Stylizacje świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie po lewej jest swietna yay zazdorszcze torby!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 ładna ale ta torba za bardzo powiększona.
    2 - ten kwiat uwiera w szyję stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest okej, a druga mnie nie przekonuje przez różne odcienie czerwieni i bieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem, całkiem, a nawet podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!